هافینگتن پست: ترامپ خبرنگاران را به کنفرانسهایش راه نمی دهد و از کلینتون انتقاد می کند

هافینگتن پست نوشت با وجود اینکه ترامپ خبرنگاران را از حضور در کنفرانس های مطبوعاتی اش منع کرده است، از کلینتون انتقاد می کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ وبسایت روزنامه هافینگتون پست در مطلبی نوشت: جمهوری خواهان آمریکا "هیلاری کلینتون،" نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را به دلیل برگزار نکردن کنفرانس مطبوعاتی در سال جاری میلادی به باد انتقاد گرفته اند. این درحالیست که "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری خواهان در انتخابات آمریکا تاکنون دهها خبرنگار را از شرکت در کنفرانسهای مطبوعاتی خود منع کرده است.

ترامپ تاکنون خبرنگاران شبکه های تلویزیونی و رسانه های خبری زیادی از جمله یونیویزیون، بازفید، هافینگتن پست، دیلی بیست، دس موینز رجیستر، پولیتیکو و واشینگتن پست را از حضور در کنفرانسهای مطبوعاتی اش منع کرده است. این خبرنگاران از جمله افرادی بوده اند که پوشش های خبری انتقادی از ترامپ تهیه کرده بودند. به همین دلیل حتی اجازه حضور در این کنفرانس ها هم از آنها سلب شد. 

گویا این رسانه های خبری به گونه ای اخبار مربوط به ترامپ را پوشش داده اند که مورد علاقه این نامزد جمهوری خواه نبوده است. به عنوان مثال، "دس موینز رجیستر" ژوئیه سال گذشته میلادی (حدود یک سال پیش) در خبری از ترامپ خواسته بود از ادامه حضور در انتخابات کناره گیری کند. هافینگتون پست نیز تابستان سال گذشته میلادی بخاطر پرداختن به اخبار دونالد ترامپ در بخش سرگرمی های این نشریه، از جانب ترامپ در فهرست سیاه قرار گرفت. 

با وجود همه این مسائل، جمهوری خواهان و نامزد انتخابات این حزب از هیچ تلاشی برای انتقاد از هیلاری کلینتون به دلیل برگزار نکردن جلسات پرسش و پاسخ با خبرنگاران دریغ نکرده اند.

"رودی جولیانی،" شهردار سابق نیویورک که حالا به یکی از طرفداران پر و پا قرص ترامپ تبدیل شده است، در زمان برگزاری گردهمایی ملی دموکراتها در فیلادلفیا از خبرنگاران بخاطر فشار نیاوردن به کلینتون انتقاد کرد. وی خطاب به آنها گفت: "شما مطبوعات باید خجالت بکشید. باید بخاطر انجام ندادن وظیفه تان خجالت بکشید. کلینتون نباید اجازه حضور در انتخابات ریاست جمهوری را داشته باشد."

"کلیان کونوای،" مدیر ستاد انتخاباتی ترامپ هم هفته گذشته در مصاحبه با سی ان بی سی در اعتراض به کلینتون بخاطر برگزار نکردن کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد: "چرا مطبوعات به این مسئله اعتراضی ندارد. 260 روز گذشته است. در این مدت می شود یک نوزاد را به دنیا آورد!"

کمپین ترامپ همچنین از هفته گذشته ارسال ایمیلهایی را برای شمارش تعداد روزهایی که هیلاری کلینتون کنفرانس مطبوعاتی برگزار نکرده است، آغاز کرد. کلینتون آخرین بار دسامبر سال گذشته میلادی (دی 94) کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرد.

کمپین هیلاری کلینتون از همان روز نخست راه اندازی، اطلاعات مربوط به مکان برگزاری مراسم جمع آوری پول، مجریان آن، تعداد افرادی که در این مراسم شرکت می کنند و مبلغ اهدا شده را منتشر کرده است. این اقدام در سالهای اخیر برای نامزدهای انتخابات مرسوم شده است. "باراک اوباما،" رئیس جمهور آمریکا و "میت رامنی،" نامزد انتخابات سال 2012 هم اطلاعات مشابهی را منتشر کردند.

دونالد ترامپ هم روز دوشنبه یک مراسم جمع آوری پول در خانه ای شخصی در "وودساید" کالیفرنیا برگزار کرد. این درحالیست که کمپین ترامپ هیچ اطلاعاتی در خصوص افرادی که در این مراسم حضور داشتند و مبلغی که جمع آوری شد، منتشر نکرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار