خاش

چتر حمایتی و خدماتی هلال احمر در مناطق محروم گسترده تر شود

نائب رئیس شورای اسلامی شهر خاش گفت: انتظار داریم نهاد مردمی و حمایتی هلال چتر خدمات رسانی و حمایتی خود را در مناطق محرومی مانند خاش گسترده تر کند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛نادر میربلوچزهی در دیدار و نشست مشترک اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار و رئیس و کارکنان جمعیت هلال احمر خاش گفت: کمک های هلال احمر نباید در مباحث بارشهای تند و سیل آسا خلاصه شود زیرا در شهرستان خاش عوامل تهدید کننده و خسارت آفرینی مانند خشکسالی، طوفان و گرد و غبار و زلزله و غیره وجود دارند که در نتیجه آن به مردم خساراتی وارد می آید.

وی اظهار داشت: ذات جمعیت هلال احمر کمک رسانی و امداد است لذا اقدامات بشردوستانه باید به دور از هرگونه تنگ نظری صورت بپذیرند.

میربلوچزهی ادامه داد: امدادگران فعال در خاش به معنای واقعی ایثارگر هستند که متاسفانه از دید مسئولان دور مانده اند و از امتیازهای استخدامی و بیمه و غیره محروم گشته اند.

حسین ریگی عضو شورای اسلامی شهر خاش هم گفت: رسیدگی به مشکلات امدادگران باید بعنوان یک اولویت مهم در دستور کار مسئولان هلال احمر باشد تا پس از وقوع حوادث و نیز مواردی مانند وفات خدمات خوبی به خود آنان و خانواده شان صورت بپذیرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.