اسامی بازیکنان تیم ملی افغانستان در اردوی لبنان

اسامی کارکنان تیم ملی فوتبال افغانستان که برای دیدار دوستانه با لبنان به این کشور سفر کرده‌اند اعلام شد.

اسامی ۲۴ بازیکن تیم ملی افغانستان در اردوی لبنانبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، لیست بازیکنان تیم ملی فوتبال افغانستان که از سوی کادر فنی برای دیدار دوستانه مقابل لبنان به این کشور سفر کرده‌اند، به شرح زیر اعلام شد.

براساس این خبر اویس عزیزی، سید محمد هاشمی، روهید سمندری، قسمت احمدی، امید همایونی، فردین حکیمی ، انور اکبری، حمیدالله وکیلی ، آرش هاتفی، فیصل شایسته، امید پوپلزی، انوش دستگیر، میلاد فقیریار، ادریس هوشمند، نور زدران، حسن رحمانی، مصطفی زازی، مسیح سیغانی، مجیب جمالی، یوسف شیردل، زبیر امیری، خیبر امانی، اباسین علی خیل و صابر عزیزی بازیکنانی هستند که در این اردو و دیدار دوستانه مقابل تیم ملی فوتبال لبنان تیم ملی فوتبال افغانستان را همراهی خواهند کرد.

همان طور که انتظار میرفت پیتر شگرت در این اردو چند بازیکن جدید را محک خواهد زد. هر چند در این مدت زمان کم این بازیکنانی نمیتوانند خود را در ترکیب تیم ملی فوتبال افغانستان نشان دهند، اما حضور این بازیکنان بیان کننده توجه و دقت سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان به استعدادهای خارج از افغانستان است.

میلاد فقیریار که یک بار در دوران مربی گری اسکلزیچ به تیم ملی دعوت شده بود بار دیگر فرصت پوشیدن تیم ملی را پیدا کرده است. صابر عزیزی، ادریس هوشمند و نور زدران از جمله بازیکنانی هستند که در سفر پیتر شگرت به سوئد جذب تیم ملی شده اند.

محمد حسن رحمانی نیز که در لیگ کشور نروژ بازی میکند در این اردو تیم ملی فوتبال افغانستان را همراهی خواهد کرد. مصطفی آزادزوی نیز بر خلاف انتظارات به اردوی لبنان دعوت نشده است.

میلاد سالم نیز به دلیل مصدومیت فرصت حضور در این مسابقه را از دست داد. نورالله امیری و حسن امین هم به دلیل مخالفت باشگاه هایشان در این بازی افغانستان را همراهی نخواهند کرد.

لازم به ذکر است که کنشکا طاهر هم به دلیل حضور در امتحان دفاعیه دوران دانشگاهش غائب دیگر شیران خراسان مقابل لبنان است. از میان بازیکنان داخلی نیز نام عبدالله عبدالی و ایمل گریوال دیده نمیشود. گزارش هایی وجود دارد که ایمل گریوال دروازه بان ذخیره تیم ملی به دلیل عدم دریافت ویزای لبنان تا هنوز نتوانسته تیم ملی را همراهی کند.

زبیر امیری نیز با وجود این که نامش در لیست بازیکنان است اما اعلام کرده است که در این سفر حضور ندارد.

تیم های ملی فوتبال افغانستان و لبنان در تاریخ ۵ سپتامبر مطابق با ۱۵ سنبله (‌شهریور) در بیروت به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار