آتش‌سوزی در جنگل‌های کالیفرنیا/ حدود 200 خانه تخلیه شد/ ادامه تلاش آتش‌نشانان برای اطفای حریق

در پی وقوع آتش‌سوزی در جنگل و بوته‌زارهای جنوب کالیفرنیا، حدود 700 نفر از مناطق مجاور وادار به ترک خانه‌هایشان شدند.

آتش‌سوزی در جنگل‌های کالیفرنیا/ حدود 200 خانه تخلیه شدند/ ادامه تلاش آتش‌نشانان برای اطفای حریقبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، وقوع آتش‌سوزی در بوته‌زارهای جنوب کالیفرنیا و گسترش سریع آن موجب شد مقامات محلی آمریکا روز سه شنبه به سرعت حدود 700 تن را از یک پارک محلی و منطقه مسکونی مجاور آن در منطقه ریورساید کانتی تخلیه کنند. 

آتش‌سوزی اندکی قبل از ساعت 12:30 شب (به وقت محلی) آغاز شد و بلافاصله در 5 ساعت، صدها هکتاراز بوته‌زارهای خشک منطقه «چری ولی» واقع در 120 کیلومتری شرق لس آنجلس را فرا گرفت. 

تاکنون تلفاتی به علت آتش‌سوزی گزارش نشده است، ولی مقامات پلیس دستور تخلیه اجباری افراد از یک پارک محلی و ساختمان های مسکونی مجاور آن را صادر کردند. گفته می شود  در مجموع حدود 700 نفر از حدود 200 خانه در منطقه تخلیه شده‌اند.  

تحقیقات نشان داده است که آتش سوزی منشا انسانی داشته است و از مردم خواسته شده هر اطلاعاتی را در این باره به مقامات پلیس گزارش کنند. 

هم اکنون بیش از 410 مامور آتش‌نشان با پشتیبانی پنج فروند بالگرد و 9 فروند هواپیمای آب فشان سرگرم تلاش برای اطفای حریق هستند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار