ضمن انتقاد از لابی‌گری‌های گسترده در آمریکا؛

ترامپ: وضع آمریکا جهنمی است

نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، وضع زیرساخت‌های این کشور را بسیار نامناسب توصیف کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، دونالد ترامپ در تجمع انتخاباتی در جمع هودارانش در شهر اورت در ایالت واشینگتن گفت:« ما می‌خواهیم در هفتاد روز آتی به شدت تلاش کنیم. ما می خواهیم در (انتخابات) این ایالت به پیروزی برسیم و می‌خواهیم کاخ سفید را برنده شویم. ما می‌خواهیم کاخ سفید را پس بگیریم. ما می‌خواهیم به پیروزی بزرگی برای مردم آمریکا دست پیدا کنیم. این پیروزی برای همه شهروندان آمریکایی خواهد بود که صدای آنها شنیده نشده است و تعداد این افراد نیز زیاد است. این پیروزی برای رأی دهندگان آمریکایی خواهد بود و نه نخبگان یا خبرنگاران یا لابی‌کنندگان یا گروه‌های دارای منافع خاص در سطح جهانی که مراقب سیاستمداران آمریکایی هستند و در مقابل این پشتیبانی، هرچه می‌خواهند به دست می‌آورند.

وی افزود: این افراد، همان کسانی هستند که پول لازم برای ستاد انتخاباتی رقیب مرا تأمین می‌کنند. آنها میلیون‌ها میلیون دلار به او (هیلاری کلینتون) پول می دهند. این گروه‌ها دارای منافع خاص، هیلاری کلینتون پرچین و چروک را در کنترل کامل خود دارند. باور کنید، او کاملا تحت کنترل آنهاست. پیروزی ما، پیروزی مردم آمریکا خواهد بود.»

نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ادامه گفت:« ما می خواهیم آینده جدید آمریکا را به وجود بیاورند یعنی همان آینده‌ای که فرزندان ما واقعا شایستگی داشتن آن را دارا هستند. در چنین آینده‌ای، میلیون‌ها کارگری که به حاشیه رانده شده‌اند، به نیروی کار بازخواهند گشت.»

ترامپ در ادامه اضافه کرد: «وضع زیرساخت‌های کشور ما، جهنمی است. متنفرم این سخن را بگویم، اما باید به صراحت گفت کشور ما به سمت وضع جهنمی می‌رود. ما اجازه نخواهیم داد چنین اتفاقی رخ بدهد.»



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار