قزوین؛

یازدهمین اجلاس شهرداران جاده ابریشم در برنامه تلویزیونی «راه ابریشم»

سیمای مرکز قزوین در برنامه زنده تلویزیونی «راه ابریشم» به معرفی برنامه های یازدهمین اجلاس شهرداران جاده ابریشم می پردازد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛بگفته ی مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین، این برنامه تلویزیونی با هدف اطلاع رسانی در مورد برگزاری یازدهمین اجلاس شهرداران جاده ابریشم، معرفی آداب و رسوم و جاذبه های شهر قزوین به مردم جهان و همچنین بیان اهمیت این استان در مسیرجاده ابریشم در سیمای مرکز قزوین تولید و پخش می شود.

حسن اکبری گفت: این برنامه گفتگو محور با آیتم های متنوعی همچون بخش های مختلف گزارشی، گفتگو با مسئولین برگزاری اجلاس و پخش نماهنگ با موضوع اجلاس در سرای سعد السلطنته شهر قزوین اجرا می شود.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین خاطر نشان کرد: برنامه زنده تلویزیونی «راه ابریشم» به تهیه کنندگی محسن آقالر هرروز از ساعت 18:30 به مدت 60 دقیقه در سیمای مرکز قزوین تولید و پخش می شود.

یازدهمین اجلاس شهرداران جاده ابریشم با حضور بیش از 20 کشور و ۲۸ شهر عضو اجلاس جاده ابریشم در مقام شهرداران و معاونان شهردار، شهریورماه امسال در قزوین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار