تکذیب فروش میوه قاچاق در میادین میوه‌ و تره‌بار

مدیرعامل میادین میوه و تره‌بار شهرداری گفت: یک کیلوگرم میوه قاچاق نیز در میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران ارائه نمی‌شود.

تکذیب فروش میوه قاچاق در میادین میوه‌ و تره‌بار
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبدالحسین رحیمی مدیرعامل میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در دویست و هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورا پس از ارائه گزارش عملکرد سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در پاسخ به اظهارات اعضای شورای شهر درباره میوه‌های قاچاق افزود: فروش میوه‌های قاچاق در مراکز میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران غیرقانونی است و اساساً نیز نمی‌توان این میوه‌ها را عرضه کرد چرا که قیمت گذاری ما 20 تا 40 درصد زیر قیمت بازار است.
 
وی به احداث 3 میدان میوه و تره‌بار در شهر تهران گفت: با پیگیری معاونت خدمات شهری شهرداری تهران مکان‌هایی را شناسایی کرده‌ایم که تا پایان برنامه 3 مرکز میوه و تره‌بار در تهران ایجاد شود.
 
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران درباره فروش غیرحضوری اقلام مراکز میوه و تره‌بار اظهارداشت: این طرح به علت سلیقه‌ای بودن انتخاب میوه‌ها نتوانستیم اجرایی کنیم ولی در محصولات بسته‌بندی شده مانند عرضه دام می‌توان این اقدام را انجام داد.
 
وی درباره ضایعات میوه‌ها نیز افزود: در بازارهای میادین میوه و تره‌بار به ندرت ضایعات باقی می‌ماند چرا که این ضایعات نیز به نحوی مورد استفاده برای کنسرو و حتی خرد شدن قرار می‌گیرد و می‌توان مجدداً این مواد را عرضه کرد.
 
رحیمی درباره ساعت کاری میادین نیز اظهارداشت: در حال حاضر با کمبود نیرو در میادین مواجه هستیم و این افراد حدود 12.5 ساعت در طول روز کار می‌کنند که البته باید شیفت‌بندی لازم اتفاق بیافتد.
 
وی درباره فروش محصولات تراریخته نیز افزود: بنده از مخالفین سرسخت محصولات تراریخته هستم و این محصولات نباید در کشور ما وارد شود چرا که موجب تغییرات ژنتیکی می‌شود و در مراکز میوه و تره‌بار شهرداری تهران نیز به هیچ وجه این محصولات به فروش نخواهد رسید.
 
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار