اهواز؛

چغامیش دزفول بخش فاقد بانک

بخش چغامیش دزفول با وجود جمعیتی بالغ بر 35 هزار نفر فاقد شعبه بانک می باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شکراله قارم بخشدار چغامیش گفت: از آنجا که بخش چغامیش فاقد شعبه بانک می باشد اهالی روستاهای این بخش ناچار برای کارهای بانکی باید به شهر دزفول سفر کنند.

وی اظهار کرد: دفاتر خدمات پست بانک روستایی تا حدودی جوابگوی نیازهای بانکی روستائیان بخش چغامیش می باشند که توانسته اند ضمن جلب اعتماد مردم نقش مهمی در کاهش هزینه های روستائیان ایفا کنند.

قارم بیان داشت: استفاده از ظرفیت اینترنت و دفاتر پست بانک روستایی را از نیازهای ضروری امروزی دانست و گفت:پست بانک با ایجاد صندوق تامین مالی و جمع آوری سرمایه های خرد روستایی و اعطای تسهیلات به این مناطق شرایط را برای اشتغالزایی و رونق اقتصادی ، توسعه و آبادانی روستاها فراهم کرده است.

بخشدار چغامیش با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی در عصر کنونی بدون استفاده از تکنولوژی امکان پذیر نیست تصریح کرد: نخستین دستگاه خودپرداز در روستای بنه حاجات بخش چغامیش قبل از این راه اندازی شده بود و اکنون نیز دومین دستگاه خودپرداز به منظور فراهم کردن دسترسی عموم و ارائه خدمات به اهالی روستای شهید بهشتی نصب و راه اندازی شد.

بخش چغامیش دزفول با ۲۷ روستا بیش از ۳۵ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.