گیلان؛

گیلان میزبان کاروان «بیت عتیق» خواهد بود

به‌منظور تجلیل و تکریم از خانواده‌های معظم شهدای منا، کاروان «بیت عتیق» ۱۱ شهریور به گیلان سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «فاجعه منا نباید فراموش شود»،گفت: کاروان «بیت عتیق» با حضور در گیلان و شهرستان لنگرود از خانواده‌های معظم شهدای گیلانی منا تجلیل و تکریم به عمل خواهند آورد.

ابراهیم طاهرنژاد، با اشاره به میزبانی گیلانی در ۱۱ شهریورماه، افزود: نمایشگاه آثار برتر و نمایش مستندهای منا از دیگر ویژه‌برنامه‌های این کاروان خواهد بود.

این مقام مسئول با بیان اینکه مظلومیت شهدای منا در تاریخ ثبت گردیده است، یادآور شد: برای رسیدگی و خدمت به خانواده‌های معظم این شهدا و انعکاس مظلومیت حاجیان شهید به جهانیان و افشای دست جنایتکاران این حادثه از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.

 به منظور تجلیل و تکریم از خانواده‌های معظم شهدای منا، کاروان «بیت عتیق» به همراه خانواده معظم شهدای شاخص کشور، اصحاب رسانه، هنرمندان و ورزشکاران شاخص با پخش زنده تلویزیونی از شبکه‌های سراسری و استانی از  ۱۰ شهریور تا ۱۵ شهریورماه ۹۵ در شهرهایی که در فاجعه منا شهید تقدیم نموده‌اند، حضور خواهند یافت.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.