کرمانشاه؛

احیای واحد های راکد گامی در جهت اقتصاد مقاومتی

احیای واحدهای تولیدی غیرفعال اقدامی عملی برای توجه به اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ رضا رحیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: احیای واحدهای تولیدی غیرفعال و راکد اقدامی عملی در جهت توجه به اقتصاد مقاومتی محسوب می شود.

وی گفت: دولت به اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی توجه ویژه دارد و در این زمینه راهکاری مناسب برای احیای واحدهای تولیدی غیرفعال و راکد تدوین کرده، لذا مسئولین بانک ها و مدیران دستگاه های اجرایی که در این جلسه حضور دارند موظف به پیگیری امور محوله هستند و هیچگونه قصور و کوتاهی از هیچ مسئولی پذیرفتنی نیست.

رحیمی با بیان اینکه احیای واحدهای تولیدی اقدامی عملی برای توجه به اقتصاد مقاومتی محسوب می شود، گفت: با توجه به اینکه ما در استان مشکل بیکاری داریم، احیای واحدهای تولیدی اقدامی مهم برای کمک به رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال جوانان خواهد بود، لذا به همین منظور مدیریت ارشد استان با جدیت پیگیر احیای واحدهای تولیدی است.

وی خاطرنشان ساخت: با توجه به شرایط کشور همه موظف به تلاش در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی هستیم و در این زمینه مسئولین تا آنجا که توان دارند باید برای احیای واحدهای تولیدی تلاش و زمینه را برای فعالیت این واحدها فراهم کنند.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، احیا ، واحد ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.