اهواز؛

بهره برداری از مجموعه ورزشی شهید سروندی اندیمشک

پس از ۱۵ سال، مجموعه ورزشی و سالن ۲۵۰۰ نفری شهید سروندی اندیمشک به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان، فرامرز کیانی‌زاده  اظهار داشت: امسال و با همکاری بخش‌های مختلف استان بیش از 52 پروژه ورزشی به صورت هم زمان افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌ها شاهد توسعه خدمات حوزه ورزش و تأمین نیاز شهروندان در بخش‌های مختلف ورزشی و گسترش سرانه ورزش بوده‌ایم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان عنوان کرد: برای بهره‌برداری از این طرح‌های ورزشی، بیش از 300 میلیارد ریال اعتبار جذب و اختصاص یافته است و پروژه‌های ورزشی استان بهسازی، تجهیز و نوسازی شده‌اند.

وی گفت: هم چنین با پیگیری‌های صورت گرفته از جانب استاندار خوزستان، بهره برداری از دو پروژه بزرگ ورزشی استان شامل مجموعه ورزشی شهید سروندی اندیمشک با گنجایش 2500 نفر و مجموعه ورزشی شهید بقایی بهبهان، مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

کیانی‌زاده بیان کرد: مجموعه ورزشی شهید سروندی و سالن 2500 نفری آن، بیش از 15 سال از زمان کلنگ زنی خود را پشت سر گذاشته و هنوز به مرحله بهره برداری نرسیده که باید با پیگیری‌های گسترده، این طرح را در کم‌ترین زمان ممکن تکمیل کرد.

وی افزود: برای بهره برداری از این طرح، دو راه حل تأمین اعتبارات دولتی و جذب سرمایه گذار بخش خصوصی مورد توجه قرار گرفته و به زودی شاهد رفع نیازهای این طرح شاخص ورزشی استان در اندیمشک خواهیم بود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان عنوان کرد: با مساعدت و پیگیری‌های نماینده مردم اندیمشک و استاندار خوزستان به زودی نیازهای این طرح‌های عمرانی رفع و شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.