اهواز،

سهم صفردرصدی ایذه و باغملک از طرح های هفته دولت

شهرستان‌های ايذه و باغملک هيچ گونه سهمی از طرح های هفته دولت نداشتند.

سهم صفردرصدی ایذه و باغملک از طرحهای هفته دولت
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز  هدايت الله خادمي نماينده مردم ايذه و باغملک در مجلس شوراي اسلامي  اظهار داشت: هيچ گونه طرحي در شهرهاي ايذه و باغملک وجود ندارد مثلا در هفته دولت درشهرهاي مختلف کشور طرحهاي عظيمي افتتاح شد، اما شهرستان‌های ايذه و باغملک تنها شهرهايي هستند که هيچ گونه طرحي براي افتتاح و يا کلنگ زني نداشتند.

هدايت الله خادمی با اشاره به اينکه متعجبم از مسئولان دولتی که وقتی طرح ها و بودجه ها را تقسيم مي‌کنند، چگونه شهرستانهاي ايذه و باغملک را فراموش می کنند، افزود: جاي سئوال دارد که چگونه شهرستان‌هاي ايذه و باغملک که از پهناورترين شهرهاي استان خوزستان هستند،گم شده‌اند و هيچ گونه طرحي در هفته دولت به جز افتتاح يک "غسالخانه" در شهر صيدون که توسط خيري ساخته شده، در اين دو شهر وجود نداشت.

وی بيان کرد: به عنوان يک نماينده مجلس از مردم حوزه انتخابيه‌ام به سبب اينکه هيچ گونه طرحي براي افتتاح در هفته دولت در اين شهرستان ها وجود نداشت شرمنده اين مردم پاک نيت هستم.

خادمی وضعيت شهرستان‌هاي ايذه و باغملک را غم انگيز خواند و گفت: با توجه به اينکه استاندار خوزستان استانداری مردمی و شبانه روز در حال تلاش است، اميدوارم با کمک  مسئولان بتوانيم عقب ماندگي 30 ساله شهرستان‌های ايذه و باغملک را جبران کنيم.

نماينده مردم ايذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مسئولان شهرستان‌های ايذه و باغملک بايد به صورت عملياتي کار کنند و به دنبال اخذ بودجه براي اجراي طرح در اين شهرستان‌ها باشند ولی متاسفانه برخي از روسای ادارات اين شهرستان‌ها از اتاق کار خود هم بيرون نمی آيند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.