ایلام؛

اختصاص 700 میلیارد ریال اعتبار دستاورد بزرگ دولت

فرماندار چرداول گفت: در سه سال گذشته در مجموع 700 میلیارد ریال اعتبار به این شهرستان اختصاص داده شده تا هزینه انجام طرح های عمرانی و خدماتی شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛، پرویز اعلام کرد: اختصاص این میزان اعتبار در مدت سه با توجه به تنگاهای مالی و کاهش درآمدهای نفتی دولت، نشان از توجه دولتمردان به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته دارد.

وی اقدام های دولت در شهرستان چرداول را در مقایسه با قبل بی نظیر دانست و گفت: اکنون چند واحد صنعتی در شهرستان فعال است و چند طرح صنعتی، کشاورزی، عمرانی و خدماتی نیز در دست ساخت داریم که تا پایان سال به بهره برداری می رسند.

فرماندار چرداول عزت و اقتدار کشور را در گرو وحدت، همدلی و همگرایی بین مردم و مسئولان در سایه هدایت ها و راهنمودهای رهبر معظم انقلاب دانست.

وی خدمت بی منت و خالصانه مسئولان به مردم را تداعی کننده یاد و خاطره این دو شهید گرانقدر (رجایی و باهنر) دانست و افزود: راه و سیره آنان الگوی ممتاز اخلاقی، انسانی و مدیریتی است.

کولانی مهمترین ویژگی اخلاقی شهدای دولت را تقوی الهی، امام شناسی، تبعیت از رهبری و ولایت، ساده زیستی و مردمی بودن اعلام کرد و اعلام کرد: اگر برگ های تاریخ کشور را ورق بزنیم خباثت و پلیدی دشمنان را با ملت و نظام مقدس از اول انقلاب تاکنون به وضوح می بینیم که این دشمنی روز بروز نمایان تر می شود.






انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.