ماجرای واگذاری املاک نجومی شهرداری به افراد ویژه چه بود!؟

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران گفت:سندی مبنی بر واگذاری املاک شهرداری به برخی افراد ویژه موجود نیست.

ماجرای واگذاری املاک نجومی شهرداری به افراد ویژه چه بود!؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  محمد حقانی رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران گفت: در خواست داده‌ایم موضوع واگذاری املاک به صورت غیرقانونی به برخی از اعضای شورای شهر را بررسی کنند و حتماً نتیجه را اعلام کنند. شورای شهر یا هر نهاد دیگری فراتر از قانون نمی‌تواند عمل کنند و شورا هم باید در قالب قانون‌ مجلس و قوانین بالادستی رفتار کند.
 
وی ادامه داد: من بارها گفته‌ام مسائل شورای شهر، شهرداری، شخص شهردار و مدیریت شهری باید خارج از مسائل جناحی، سیاسی و حزبی باشد.
 
رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران گفت: ما دستگاه خدمتگزار هستیم و کارهای خدماتی و اجتماعی انجام می‌دهیم و فارغ از اینکه یک شهروند عضو کدام حزب و جناح است سن و قومیتش چیست به طور مساوی خدمت‌دهی می‌کنیم.
 
وی گفت: نگرش ما باید صرفاً در جهت ارتقای کیفیت زندگی باشد نه مسائل سیاسی و جناحی. ما دستگاه قضا را داریم که به فیش‌های حقوقی ناظر و شاهدند و به آنها رسیدگی می‌کنند.
 
رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران ادامه داد: نگاه غلطی است که هر روز یک موضوع را عَلَم می‌کنیم در حالی که باید این حرف‌ها برداشته شود.
 
حقانی افزود: در مورد تعاونی‌ها و کارکنان شهرداری شکی نیست که شهرداری در قالب قانون می‌تواند مساعدت‌هایی داشته باشد.
 
وی گفت: هنوز اسناد واگذاری املاک به برخی از اعضای شورای شهر موجود نیست و قبل از اینکه دستگاه قضایی به این موضوعات رسیدگی کند نباید در مورد آن صحبت و افشاگری شود.
 
منبع:فارس
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار