شهنازی: وضعیت تمرینات خوب است/ اسامی نهایی را هفته آینده اعلام می‌کنیم

سرمربی تیم ملی والیبال «ب» ایران گفت: تمرینات خوبی را سپری می‌کنیم و آماده حضوری موفق در مسابقات AVC کاپ هستیم.

ناصر شهنازی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تیم ملی والیبال «ب» ایران پیش از اعزام به تایلند برای حضور در مسابقات AVC  کاپ، گفت: در حال حاضر تمرینات را در دو نوبت صبح و عصر پیگیری می‌کنیم و خوشبختانه وضعیت بازیکنان خوب است.  
وی درباره زمان اعزام تیم ملی والیبال به تایلند برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: اگر امکانش ایجاد شود چند روز زودتر راهی تایلند خواهیم شد تا یکی دو بازی دوستانه در این کشور برگزار کنیم.

شهنازی در خصوص اضافه شدن برخی از بازیکنان تیم ملی جوانان با تیم ملی ب ، اظهار داشت: حضور این بازیکنان که جوان و با انگیزه هستند در تمرینات به وضعیتشان کمک خواهد کرد و می‌تواند برایشان تجربیات خوبی به همراه داشته باشد. 

سرمربی تیم ب والیبال ایران افزود: در حال حاضر 3 بازیکن از رده جوانان در ترکیب تیم ما تمرین می‌کنند که البته هنوز تصمیم قطعی در خصوص این که کدامیک از این بازیکنان را با خود به تایلند ببریم را نگرفتیم.

شهنازی در پایان گفت: در هفته آینده اسامی 14 بازیکن نهایی برای حضور در مسابقات AVC کاپ را اعلام خواهیم کرد. باید با توجه به شرایطی که بازیکنان در تمرینات دارند در این باره تصمیم گرفته شود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار