پروین: تیم ملی می تواند قطر را با 2 گل شکست دهد

کارشناس فوتبال کشورمان گفت:می توانیم تیم قطر را با اختلاف دو گل شکست دهیم چرا که بازیکنان ما توانایی پیروزی برابر قطر را دارند و به طور حتم می توانند این تیم را شکست دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فو‌تسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ،علی پروین در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال اظهار داشت: تنها سالی است که راحت می‌توانیم به جام جهانی صعود کنیم. اگر قدم اول را محکم برداریم بازیکنان روحیه‌شان بالا می‌رود و رقبا هم دچار دلهره می‌شوند.

این پیشکسوت فوتبال در مورد اینکه آیا معتقد است که بازیکنان تیم ملی می‌توانند مثمرثمر واقع شوند خاطرنشان کرد: بازیکنان خوبی داریم که در 4 هفته لیگ هم عملکرد بسیار خوبی داشتند. باز هم می‌گویم که تنها سالی است که می‌توانیم راحت و بدون دغدغه به جام جهانی صعود کنیم.

وی درباره نتیجه این بازی گفت: می توانیم تیم قطر را با اختلاف دو گل شکست دهیم چرا که بازیکنان ما توانایی پیروزی برابر  قطر را دارند و به طور حتم می توانند این تیم را شکست دهند.

وی درباره اینکه آیا تیم ملی دربازی پنج شنبه مقابل قطر با پیراهن آدیداس چه حسی دارد بیان کرد: آدیداس نیازی به تبلیغ من ندارد زیرا این برند شناخته شده است و به طور حتم کیفیت تیم ملی با این لباس جلوه بیشتری پیدا می کند،خود من در سال 1972 با پیراهن آدیداس به میدان می رفتم و از این بابت خوشحالم که بار دیگر ملی پوشان کشورمان قرار است پیراهن ادیداس را بر تن کنند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد اینکه آیا در دیدار پنج شنبه به استادیوم می اید یا خیر؟پاسخ داد: حتما در بازی روز پنج شنبه در استادیوم ازادی حاضر خواهم شد و از تمام مردم هم درخواست دارم که با حضور پر شور خود در ورزشگاه ازادی به حمایت از تیم ملی فوتبال بپردازند.

پروین در پایان یاد آور شد : اگر قدم اول را محکم برداریم می‌توانیم در ادامه عملکرد خوبی داشته باشیم و روحیه بازیکنان هم بالا می‌رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار