آبادان؛

تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده درروز عرفه

سردار باقرزاده گفت:شهدای تازه تفحص شده روز عرفه تشییع می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛سردار سیدمحمد باقرزاده فرمانده کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت:پیکر 66 شهید تازه تفحص شده روز عرفه امسال در سراسر کشور تشییع می شوند.

باقرزاده در حاشیه تشییع شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس در آبادان  افزود:پیکر این شهیدان که مربوط به عملیات کربلای 4 است، همزمان با روز عرفه تشییع می شوند.

وی گفت:پیکر این شهیدان برای شناسایی و انجام آزمایش های D.N.A به تهران منتقل شده و شهدای شناسایی شده تحویل خانواده ها شده و شهیدان گمنام نیز طی برنامه ویژه ای در محل های پیش بینی شده در کشور خاکسپاری می شوند.

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان نیز در این آیین با تاکید بر لزوم پاسداشت رشادت های شهدای گرانقدر و زنده نگه داشتن نام یاد آنان، گفت:فرهنگ و آرمان های سال های حماسه و یاد و نام شهدا باید در جامعه زنده و بین نسل جوان نهادینه شود.

عزیزالله شهبازی افزود:مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان،آزادگان و خانواده های معزز آنان هستند و می دانند اگر این رشادت و جانفشانی نبود، کشور و انقلاب حفظ نمی شد.

پیکر 66 شهید دوران دفاع مقدس که پیش از این در مناطق عملیاتی جنوب عراق کشف شده اند، روز دوشنبه از طریق آبراه دریایی اروندرود وارد میهن اسلامی شد.

بر اساس آخرین گزارش ها، آیین وداع با این شهدای گرانقدر، هشتم شهریور پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مصلای نماز جمعه آبادان برگزار شده و مراسم دعای توسل نیز نهم شهریورماه پس از نماز مغرب و عشا در کنار پیکرهای مطهر شهدا در معراج شهدای پادگان شهید محمودوند اهواز برگزار می شود.

انتهای پیام /ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.