نعیم سعداوی: یک جای خالی برای رفیعی نگه داشته‌ایم

سرمربی فولاد خوزستان: برای بازگشت سروش رفیعی در نیم فصل دوم یک جای خالی نگه داشته‌ایم.

نعیم سعداوی سرمربی باشگاه فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شرایط سرخ‌پوشان اهوازی در اردو کرج گفت: تیم ما از روز یکشنبه در اردو بوده و در این مدت 17 جلسه تمرینی و مسابقه تدارکاتی انجام داده‌ایم و امروز آخرین دیدار تدارکاتی  خود را در این اردو انجام می‌دهیم و بعد از آن دوباره به اهواز باز خواهیم گشت و کار خود را در آنجا ادامه خواهیم داد.

وی در همین خصوص ادامه داد: اولین دیدار ما در اردو کرج در مقابل تیم‌ملی دانشجویان بود و دومین دیدار و آخرین دیدار ما در این اردو در مقابل مهر کرج برگزار می‌شود.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد شرایط سرخ‌پوشان اهوازی در نقل و انتقالات گفت: آنفور آخرین بازیکنی بود که ما جذب کردیم و لیست ما برای جذب بازیکن جدید جای خالی ندارد، ما 17 بازیکن بزرگ سال برای لیگ شانزدهم ذر لیست خود داریم و یک جای خالی برای بازگشت سروش رفیعی در نیم فصل دوم گذاشته‌ایم.

سعداوی در پایان در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه آیا رفیعی در نیم فصل به فولاد خوزستان بازخواهد گشت بیان کرد: آن طور که به ما گفته شده است قرار بر این است که این اتفاق رخ دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.