ساری

تسهیلات رونق تولید به 900 واحد صنعتی مازندران

۹۰۰ واحد صنعتی مازندران برای دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک‌ها معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه آمل نخستین شهر استان در تفویض اختیارات کارگروه تسهیل موانع تولید است گفت: 79 اختیار تاکنون به این شهرستان برای تفویض کارگروه رفع موانع تولید داده شده است.

محمد محمدپورعمران با بیان اینکه در اجرای بسته رونق ، صنعت آمل در سه بخش معدن، صنعت و صادرات نیازمند توجه ویژه است افزود: از 900 مورد ثبت نام امسال در سامانه سازمان صنعت و معدن 700 مورد بررسی، 360 مورد به بانک‌های عامل معرفی و 200 مورد نیز در دست بررسی است.

وی گفت: در اجرای برنامه ششم توسعه مقرر شد، 30 درصد مالیات ارزش افزوده شهرک‌های صنعتی در اختیار شهرک‌ها قرار گیرد تا این امر برای توسعه زیرساخت‌های شهرک‌ها بکار گرفته شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه اعتبار کشور امسال برای شهرک‌های صنعتی 1200 میلیارد ریال است، افزود: در برنامه توسعه ششم پنج درصد کمک به تعرفه تسهیلات بانکی در دستور کار قرار گرفت.

محمدپورعمران با بیان اینکه در اجرای یارانه با موافقت معاون اول ریاست جمهوری و تاکید بر سه وزارت‌خانه صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و سازمان مدیریت برنامه‌ریزی 200 میلیارد تومان مصوب شده است، گفت : با توجه به صادرات فرآورده‌های لبنی از سوی شرکت کاله به روسیه این 200 میلیارد تومان یارانه جهشی به صادرات لبنی استان اختصاص یافت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار