ملی پوش سابق بسکتبال:

بسکتبال ایران نیازمند حامی مالی است

سهراب نژاد گفت: بسکتبال ایران برای ارتقا و پیشرفت نیازمند حامی مالی است.

حامد سهراب نژاد در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران گفت:با توجه به اینکه وضعیتم برای حضور در تیم جدید مشخص نیست تمریناتم را به صورت اختصاصی زیر نظر مربی خود پیگیری می کنم تا آمادگی بدنی خود را حفظ کنم.

وی افزود:فصل پیش در تیم شهرداری گرگان بازی می کردم و در حال حاضر با تیمی وارد مذاکره نشدم اما ترجیج می دهم این فصل در تیم های تهرانی حضور داشته باشم چراکه دوری از خانواده سخت است.

ملی پوش سابق بسکتبال درباره رقابت های فیبا چلنج عنوان کرد: ایران پس از چند سال  توانسته میزبان این رقابت ها شود و موقعیت بسیار مناسبی است تا عملکرد خوبی از خود نشان دهد،تیم ملی جوان شده است اما بازیکنان از انگیزه بالایی برای کسب موفقعیت برخوردار هستند.

بسکتبال ایران نیازمند حامی مالی است/ حضور در تیم تهرانی اولویتم است

سهراب نژاد درباره وضعیت فعلی بسکتبال ایران بیان کرد:امیدورارم که شرایطی پیش بیاد که چند تیم با حامی مالی در رقابت لیگ شرکت کنند چراکه در سال های اخیر بسکتبال از در اختیار داشتن حامی مالی در مضیقه بوده است .تیم های بسکتبال نیاز به سرمایه گذاری حامیان مالی دارند تا بتوانند نتایج قابل قبولی کسب کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:من به طور کامل مطالبات خود را از تیم شهرداری گرگان دریافت کردم اما برخی از تیم ها به تعهدات مالی خود در قبال بازیکنان خود عمل نمی کنند و همین موضوع مشکلاتی را برای بسکتبالیست های حرفه ایی ایجاد می کنند.بعضی از بازیکنان به صورت حرفه ایی تنها در بسکتبال فعالیت می کنند و منبع در آمدی ندارند براین اساس مسئولان بسکتبال باید به موقع با بازیکنان تسویه حساب کنند تا آنها برای اداره زندگی خود به مشکل برنخورند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.