وزیر کشور؛

تقویت فرهنگ تولید در جامعه

وزیر کشور گفت: فرهنگ تولید و تلاش باید در جامعه تقویت شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ رحمانی فضلی شب گذشته در نشست مدیران و فعالان اقتصادی گلستان گفت: بحث توازن و تعادل در منابع و امکانات باید در کشور حل شود تا مشکلات پیش رو کمتر شود.

رحمانی فضلی افزود: قبل از انقلاب نظام برنامه ریزی بودجه در کشور مانع از توسعه می شد اما بعد از انقلاب اسلامی توانستیم به یک عدالت نسبی دست پیدا کنیم اما فاصله ها در حوزه تولید و درآمد بیشتر شد.

وی ادامه داد: در سال 91 اختلافاتی در زمینه نرخ رشد اقتصادی اختلافاتی بین مجلس و دولت وجود داشت و دیوان مامور شد این موضوع را بررسی کند که پس از محاسبه آمار نگران کننده بود.

وزیر کشور اضافه کرد: در آن سال یک بی ثباتی در حوزه اقتصاد کشور داشتیم و بین سران قوا اختلافاتی وجود داشت و تحریم ها و همگرایی دنیا علیه ایران وجود داشت.

رحمانی فضلی گفت: ما امروز در حوزه سیاست داخلی آرامش و وحدت را در منطقه داریم و همه سران قوا به طور مکرر با هم نشست دارند و طرز فکر ها یکی است و همه تابع رهبر معظم انقلاب هستند و از ایشان مشورت می گیرند.

رحمانی فضلی بیان داشت: برخی از قوانین در حوزه اقتصاد که ایراد هایی داشت اصلاح شد اما مهمترین نکته تقویت فرهنگ تولید و کار در کشور است.

وی گفت: همه در نظام جمهوری اسلامی اقتصاد مقاومتی را قبول دارند و مردم نیز در این زمینه حتما کمک خواهند کرد.

رحمانی فضلی تاکید کرد: در همین شرایط کشور که در آن قرار داریم واحد های تولیدی داریم که محصولات آنان در بازارهای اروپایی فروخته می شود.

وی خاطر نشان کرد: ایران امن ترین کشور برای حضور سرمایه گذاران خارجی است و در حال حاضر هم برخی سرمایه گذران حاضرند پیش قرارداد با ما ببندند.

در این نشست تعدادی از فعالان اقتصادی استان گلستان پیش از سخنان وزیر کشور به بیان مسایل و مشکلات این حوزه پرداختند.




انتهای پیام/م
برچسب ها: گلستان ، گرگان ، جامعه ، وزیر ، فضلی ، فرهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.