سیستان وبلوچستان

ساماندهی حاشیه‌نشینان سیستان و بلوچستان در اولویت قرار دارد

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: توجه به ساماندهی حاشیه‌نشینان در اولویت قرار گرفته زیرا ساکنان حاشیه‌ شهرها نیز باید از حقوق شهروندی و از رفاه نسبی بهره‌مند باشند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛جمشیدنژاد اظهار کرد: با توجه به اهمیت حاشیه نشینی امسال 30 درصد اعتبارات استان به رفع مشکلات مردم این مناطق اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه تمام تلاش مسئولان استان انجام اقدامات لازم برای رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی مختلف در سطح این است، افزود: شهرستان های زاهدان، چابهار، زابل و ایرانشهر از جمله شهرهای استان هستند که در اولویت حاشیه‌نشینی قرار دارند.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا ساکنان حاشیه‌ شهرها نیز از حقوق شهروندی برخوردار شده و از رفاه نسبی بهره‌مند باشند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه پروژه‌های بزرگی در سطح استان در حال انجام است، افزود: اجرای این پروژه‌ها توسعه، عمران و آبادی بیشتر را به دنبال داشته و در ایجاد اشتغال برای جوانان بسیار موثر است.

جمشیدنژاد ادامه داد: اجرای طرح انتقال آب به 46 هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی شمال استان یکی از پروژه‌های بزرگی است که می‌تواند گامی موثر در راستای استفاده بهینه از منابع آبی موجود باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار