افتتاح همزمان ده جایگاه سی ان جی در سراسر کشور

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در هفته دولت از ده جایگاه عرضه سوخت سی ان جی بهره‌برداری کرد.

افتتاح همزمان ده جایگاه سی ان جی در سراسر کشور
به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ویس کریمی مدیر عامل پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران در خصوص جایگاه های افتتاح شده در سراسر کشور اظهار داشت: تعداد ده باب جایگاه عرضه سی ان جی در استان‌های تهران، تنکابن، کاشان، کرمانشاه، سبزوار، زنجان، ایرانشهر، بندرعباس، ایلام و بابلسر افتتاح شده است.

وی ادامه داد: جایگاهی که در تهران به بهره‌برداری رسیده در منطقه آزادی قرار دارد که  صد و هفتاد و هشتمین جایگاه عرضه سوخت سی ان جی در این استان می‌باشد. این جایگاه تا 45 میلیارد ریال سرمایه وزارت نفت بوده و زمینی که توسط شهرداری واگذار شده به بهره‌برداری رسیده که با ظرفیت 4 هزار متر مکعب در ساعت فعالیت می‌کند.

کریمی مدیر عامل پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران در خصوص ظرفیت کل جایگاه سوخت استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر 24 هزار متر مکعب در ساعت ،ظرفیت کل عرضه سی ان جی در جایگاه‌ها است که این میزان تنها نیمی از توان شرکت ملی پخش برای عرضه سی ان جی است.

وی ادامه داد: در کل کشور نیز 2350 جایگاه احداث شده که در این سطح نیز از تمامی ظرفیت موجود استفاده نمی‌شود.

ویس کریمی همچنین اذعان داشت: بازرسی فنی جایگاه ها و خودروها باید به صورت مستمر و ویژه انجام شود تا بهره‌برداری از سی ان جی به زودی و اصولی و طبق استاندارد صورت گیرد.






انتهای پیام/
برچسب ها: شرکت ، ویس کریمی ، عامل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
میشه از دولت عزیز بخواهیم آمار جایگاه های تفریحی که برای نوجوانان و جوانان ما در این مدت 3 سال ساخته اند را اعلام نمایند . متشکر میشویم .چون همش میبینم بچه هام همش سرشون تو بازیهای کامپیوتری است و دائم تو خونه اند !
آخرین اخبار