کرمانشاه؛

بهره برداری دومین واحد تولید قوطی نوشابه کشور

کارخانه قوطی سازی شرکت زمزم کرمانشاه بعنوان دومین واحد تولید قوطی نوشابه کشورتا پایان امسال به بهره‌برداری می رسد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ محمدرضا فیاض معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه اسداله رازانی استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولین استان، امروز(هفتم شهریور) از واحد در حال ساخت قوطی سازی زمزم کرمانشاه بازدید کردند.

منصورخدیوی مدیرعامل این واحد تولیدی گفت: ساخت این واحد هم اکنون 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان امسال به افتتاح خواهد رسید.

وی گفت: ظرفیت تولید این واحد تولید سالانه 550 میلیون قوطی نوشابه است که 50 میلیون آن برای تامین نیاز استان کرمانشاه بوده و مابقیتولیدات این کارخانهبه دیگر استانها صادر می‌شود.

خدیوی سرمایه گذاری این واحد تولیدی را 300 میلیارد تومان و اشتغالزایی آن را 140 نفر اعلام کرد و افزود:در فاز بعدی قصد داریم خط تولید نوشابه را نیز در کنار این واحد قوطی سازی راه اندازی کنیم.

محمدرضا فیاض معاون توسعه مدیریت، منابع و استانهای وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز گفت: این واحد تولیدی باید تا دهه فجر به تولید آزمایشی و تا پایان سال به بهره برداری کامل برسدو با توجه به ظرفیت بالای این واحد، باید به بعد صادرات نیز توجه داشت.

وی بر لزوم بکارگیری نیروهای بومی استان در این طرح تاکید کرد و ادامه داد:با احتساب بخش‌های جنبی نظیر بسته بندیو همچنین حمل و نقل، این طرح صنعتی اشتغال زیادی در استان ایجاد خواهد کرد.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، دومین ، واحد ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.