سابرینا: اسکیت بازان ایرانی دارای استعدادهای درخشانی هستند

مربی آرژانتینی اسکیت هنری گفت: بانوان اسکیت باز ایران دارای استعداد خوبی هستند و با برنامه ریزیهای بلند مدت می توانند به موفقیت های بزرگ دست یابند.

سابرینا: اسکیت بازان ایرانی دارای استعدادهای درخشانی هستندسابرینا مربی آرژانتینی اسکیت هنری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران اظهار کرد:من شناخت خوب از اسکیت بازان ایران دارم ،به علت اینکه سال ها در عرصه های بین المللی با آن ها رقابت داشتم و با چهره های برتر و مطرح انها از نزدیک اشنایی دارم. این اسکیت بازان نیازمند برنامه ریزیهای بلند مدت هستندتا به موفقیت های بزرگ دست یابند.

وی افزود: حضورم در ایران فرصت خوب و مناسبی برای کسب تجربیات خوب برای دوکشور است. امیدوارم طی این مدتی که در این کشور هستم بتوانم کمک شایانی به اسکیت هنری داشته و طرح هایی که برنامه ریزی کرده ام انجام دهم.

مربی آرژانتینی در ادامه تصریح کرد:به نظر من و با شناختی که از اسکیت بازان ایرانی دارم ،آنها دارای انگیزه،پشتکارو استعداد بالایی هستند . با توجه علاقه ای که از دوران کودکی به اسکیت داشتم ، به شخصه برای خود من زندگی بدون هیچ معنایی ندارد این مساله را نیز در اسکیت بازان ایرانی نیز به خوبی حس می کنم.

سابرینا در ادامه گفت:من از کشوری دور به تهران آمده ام و این حضور بی شک یک فرصت برای هر دو طرف است.امیدوارم بتوانم باهم و در کنار هم کارهای خوبی انجام داده و طی این مدت حضورم گام های خوبی برای موفقیت در اسکیت برداریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.