نقص فنی در هواپیمای در حال پرواز آمریکایی، وحشت مسافران را برانگیخت

هواپیمای شرکت ساوت وست ایرلاینز آمریکا به دلیل نقص فنی مجبور به فرود اضطراری شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ان بی سی نیوز، پرواز شماره 3472 شرکت هواپیمایی "ساوت وست ایرلاینز" که روز گذشته از شهر "نیو اورلئان" در لوئیزیانا به شهر "اورلاندو" در فلوریدا در حال پرواز بود، به دلیل بروز نقص فنی، باعث وحشت مسافران شد.

وقوع نقص فنی در موتور هواپیما باعث شد هواپیما از مسیر خود منحرف شود و مسافران تصور کنند مورد حمله قرار گرفته اند.

این هواپیما با 99 مسافر و 5 خدمه ساعت 9:40 دقیقه صبح بدون مشکل در شهر "پنساکولا" در فلوریدا فرود اضطراری کرد.

مسافران پس از فرود گفتند: "در طول پرواز صدای بلندی شنیدیم و شاهد خروج دود از موتور سمت چپ هواپیما بودیم." هنگام فرود این بوئینگ 737، وسایل نقلیه امداد در حالت آماده باش قرار داشتند.

"جولی استیونس،" یکی از این مسافران پس از فرود در گفتگو با ان بی سی نیوز اعلام کرد: بیشتر مردم گریه می کردند. من هم گریه می کردم. فکر کردم به ما حمله شده است و هواپیما سقوط می کند.

"کریس ماینز،" سخنگوی شرکت هواپیمایی "ساوت وست ایرلاینز" آمریکا گفت: هواپیما ساعت 9 صبح فرودگاه بین المللی لوئیز آرمسترانگ در نیو اورلئان را ترک کرد و بدون هیچ مشکلی فرود آمد. 

این هواپیما در موتور شماره یک خود دچار نقص فنی شد. این هواپیما در سال 2000 خریداری شده بود. علت نقص فنی همچنان در حال بررسی است. این آژانس هواپیمایی هزینه بلیت همه مسافران را به آنها باز می گرداند. همچنین یک کوپن 500 دلاری به عنوان هدیه در اختیار مسافران قرار می گیرد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار