کرمان؛

ساماندهی سرويس مدارس شهر كرمان

رئيس پليس راهنمايی و رانندگی استان ازاهميت ساماندهی سرويس مدارس بر اساس ماده 18 قانون خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ حمید معین زاده گفت: اهمیت ساماندهی و نظارت حمل و نقل و جابجایی دانش آموزان در قالب سرویس مدارس براساس ماده 18 قانون بر عهده تمامی دستگاه های همكار بر اساس مسئولیت های قانونی می باشد.

وی افزود : پلیس راهنمایی ورانندگی در استان در سال تحصیلی جدید ضمن برخورد با رانندگان متخلف، آموزش و ارتقاء فرهنگ ترافیك در جهت پیشگیری از سوانح ترافیكی و در نتیجه كاهش كشته شدگان سوانح رانندگی را در دستور كار دارد.

وی خاطر نشان کرد: رانندگانی كه قصد دارند با خودروی شخصی در سال تحصیلی پیش رو به عنوان سرویس مدارس اقدام به فعالیت كنند، مطابق بند ب ماده یك آیین نامه اجرایی حمل و نقل دانش آموزان مصوب 1387از وسائط نقلیه عمومی محسوب شده و كاربران می بایست ضمن دارا بودن گواهینامه پایه دوم و یا یكم جهت اخذ مجوز به اداره تاكسی رانی شهر مربوطه مراجعه كنند.

سرهنگ حمید معین زاده در پایان به رانندگانی كه قصد فعالیت در این حوزه خدماتی دارند گفت : از فرصت موجود تا شروع سال تحصیلی جهت تكمیل كردن مدارك خود اقدام تا ضمن احترام به قانون از بروز هرگونه مشكل جلوگیری به عمل آورند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۳:۲۸ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
چرا نرخ سرویسها را گرا ن کردید مگر تورم زیاد شده
آخرین اخبار