آبادان؛

قهرمانی بانوان ووشوکار هندیجانی در مسابقات سبک شینگ یو چوان

بانوان ووشوکار هندیجانی در مسابقات سبک شینگ یو چوان قهرمان خوزستان شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛حلیمه شکاری مسئول امور ورزش بانوان هندیجان گفت: بانوان ووشوکار هندیجان در مسابقات قهرمانی استان سبک شینگ یو چوان، موفق شدند به مقام قهرمانی برسند.

شکاری افزود: رقابت های ووشو بانوان خوزستان در سالن رزمی مجموعه استادیوم تختی هندیجان برگزار شد.

وی گفت: در این مسابقات شهرستان های آبادان، ماهشهر، امیدیه، بهبهان، زیدون و هندیجان حضور داشتند که نفرات شرکت کننده در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در بخش شینگ یو چوان با هم به رقابت پرداختند.

مسئول امور ورزش بانوان هندیجان افزود: ووشوکاران هندیجانی با درخشش در این مسابقات عنوان قهرمانی رقابت ها را از آن خود کردند و تیمهای بهبهان و ماهشهر به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

شکاری گفت: فاطمه دنیاری در وزن ۷۰- کیلوگرم، زهرا هاشمی نسب در وزن  ۷۵- کیلوگرم، فاطمه فیصلی در وزن ۶۰- کیلوگرم، سعیده عجم پور در وزن ۵۲- کیلوگرم،  عاطفه بویینی در وزن ۶۵- کیلوگرم، زینب شعبانی در وزن ۲۹- کیلوگرم، درسا حیاتیان در وزن ۲۲- کیلوگرم، ریحانه تمامی در وزن ۲۸- کیلوگرم، خدیجه شعبانی در وزن ۴۸- کیلوگرم، صوفیا عبادی در وزن ۳۳- کیلوگرم، حدیث محبعلی در وزن ۴۳- کیلوگرم، مائده فیصلی در وزن ۴۵- کیلوگرم، مهری کریم فامیان در وزن ۸۰- کیلوگرم و شیدا حیدری در وزن  ۴۸- کیلوگرم بالاتر از تمامی رقبا در رده نخست ایستادند.

وی افزود: تیم ووشوی هندیجان با مربی گری خانم «رجا مطور» توانست عنوان نخست رقابت ها را از آن خود کند، ضمن اینکه «سحر محبعلی» نیز به عنوان تکنیکی ترین بازیکن این دوره از رقابتها معرفی شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.