اولین گل ترائوره با پیراهن سیاه جامگان

بازیکن مورد نظر تیم سیاه جامگان توانست در دیداری دوستانه نخستین گل خود را برای این تیم به ثمر برساند.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ، ترائوره مهاجم اهل کامرونی تیم فوتبال سیاه جامگان شب گذشته به اردوی شاگردان فرهاد کاظمی در اصفهان ملحق شده بود و قرار است ظرف روزهای آتی و در صورت به توافق رسیدن قرارداد خود را با این تیم مشهدی به طور رسمی به امضا برساند تا در ادامه لیگ شانزدهم با پیراهن این تیم به میدان برود.

 عیسی ترائوره بازیکن مد نظر تیم فوتبال سیاه جامگان در دیداری دوستانه و برای اولین بار مقابل تیم سپاهان ( عصر امروز )موفق به گلزنی شد .

این طور که به نظر می رسد این بازیکن کامرونی مد نظر فرهاد کاظمی با توجه به اولین حضورش در یک دیدار دوستانه و گلزنی از توانایی فنی بسیار بالایی برخوردار باشد با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید این بازیکن در مسابقات لیگ برتر چه عملکردی را از خود برجای خواهد گذاشت و آیا باز هم موفق به گلزنی برای تیم سیاه جامگان می شود.

همچنین قرار است برونو سزار مهاجم اسبق تیم های سپاهان اصفهان، النصر و دبی امارات، کورینتیانس و بوتافوگو برزیل فردا در تمرینات تیم سیاه جامگان حاضر شود تا پس از تایید فرهاد کاظمی با این تیم قرارداد ببندد.

عباس دهقان مربی تیم فوتبال سیاه جامگان درباره آخرین وضعیت جذب این بازیکن گفت: در هر صورت ترائوره به مدت 30 دقیقه در یک دیدار دوستانه به میدان رفته و درخصوص جذب وی کاظمی سرمربی تیم باید نظر نهایی را اعلام کند تا در نهایت با این بازیکن قرار داد ببندیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار