شیراز؛

فارس صاحب شهرک دارویی می شود

استاندار فارس گفت: شهرک دارویی در این استان ایجاد می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد علی افشانی ادامه داد: بودجه پژوهشی در سال ۹۵، با تمام مشکلات نه تنها کاهش نداشته بلکه افزایش هم داشته است.      
وی افزود: امروز با برنامه ریزی های صحیح وضعیت اقتصادی کشور رو به بهبود است.
استاندار فارس اظهار کرد: سرمایه گذاری برای توسعه این دانشگاه به منزله گام برداشتن در مسیر توسعه صنعت، کشاورزی و گردشگری است و اگر نیروی انسانی کارآمد در دانشگاه ها تربیت شوند، سایر بخش ها هم توسعه خواهد داشت.
افشانی تصریح کرد: هر چه سرمایه گذاری بیشتر و با برنامه ریزی و هدفگذاری بهتری در دانشگاه شیراز انجام شود، سایر بخش های جامعه نیز پیشرفت می کنند و این دانشگاه می تواند به جایگاه مورد انتظار از یک دانشگاه کارآفرین و نسل سوم دست یابد.      
وی با اشاره به طرح موضوع کم آبی استان در سفر معاون اول رئیس جمهوری و وزیر جهاد کشاورزی به فارس گفت: مقرر شد که یکی از جلسه های شورای عالی آب کشور به ریاست رئیس جمهوری به طور مشخص به مسائل کم آبی استان فارس اختصاص داشته باشد.
استاندار فارس به هماهنگی بیشتر بین بخشی شیمی و داروسازی اشاره کرد و افزود: باید بین بخش شیمی دانشگاه شیراز و داروسازی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ارتباط نزدیکی شکل گیرد و این موضوع زمانی دارای اهمیت بیشتر می شود که ایجاد شهرک دارویی در استان فارس در دستور کار دولت است.
افشانی بیان کرد: موضوع داروسازی در استان فارس یکی از حلقه های توسعه استان است که مورد توجه قرار نداشت.
طی این مراسم فاز دوم توسعه این دانشکده ویژه بخش های شیمی و فیزیک با اعتبار بیش از۱۹۰ میلیارد ریال افتتاح شد.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: فارس ، صاحب ، شهرک ، دارویی ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار