گذشته جنجال‌برانگیز رئیس جدید ستاد انتخابات ترامپ

"استفان بانون"، رئیس جدید ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، به دلیل سابقه نه چندان شفاف خود تحت اتهامات بسیاری قرار گرفته است.

گذشته جنجال‌برانگیز رئیس جدید ستاد انتخابات ترامپ
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از واشینگتن پست؛ اتهامات خشونت و نژادپرستی وارده به "استفان بانون"، رئیس جدید ستاد انتخابات ترامپ، دردسرهای تازه‌ای را برای این نامزد جمهوری خواه در زمینه انتخاب اعضای اصلی ستاد انتخاباتی خود ایجاد کرده است.

اطلاعات منتشر شده نشان می دهد "استفان بانون"، آدرس ثبت شده محل زندگی خود را این هفته تغییر داده است. سخنگوی بانون در بیانیه‌ای اظهار کرد که وی پیشتر در آدرس قدیمی زندگی می کرده؛ اما در مورد این که چرا آدرس خود را تغییر داده اظهارنظر نکرد. 

بانون همچنین به دلیل اعمال خشونت علیه همسر سابقش در 20 سال گذشته تحت فشار قرار گرفته است. پرونده وی در سال 1996 به کلی رد شد. همسر وی در آن زمان اظهار کرد مجادله خانگی شان به خشونت فیزیکی منجر شده است. بانون در سال 1997 از همسر خود جدا شد.

همسر بانون همچنین در دادگاهی در سال 2007 اظهار کرد که وی به دلیل "تعداد بالای دانش آموزان یهودی" یک مدرسه، مخالف فرستادن فرزندانشان به آن مدرسه بوده است.

جزئیات جدید منتشر شده در خصوص زندگی بانون می توان در کوشش ترامپ برای بهبود وجه خود در میان رای دهندگان میانه رو، اقلیت ها و زنان تاثیر منفی بگذارد.

"کیتی پکر"، سیاستمدار جمهوری خواه و از مخالفان سرسخت ترامپ، در این باره اظهار کرد: "وقتی که او (ترامپ) اطرافش را با چنین افرادی پر می کند، هر گونه تلاش برای بهبود چهره اش با شکست مواجه خواهد شد."

پکر که مسئول کمپین "میت رامنی"، کاندیدای جمهوری خواه در سال 2012، بوده گفت بانون هیچ گاه از روند بررسی افراد برای پست های مختلف در ستاد رامنی با موفقیت عبور نمی کرد.

این اطلاعات در حالی منتشر شده است که ترامپ در بسیاری از نظرسنجی ها از هیلاری کلینتون عقب افتاده و سخت در تلاش است تا در میان اقلیت ها و زنان، رده بندی خود را بهبود بخشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار