لرستان؛

بهره‎برداری از 14 پروژه برق‌رسانی در بروجرد

طرح برق‌رسانی به روستای سبزآباد این شهرستان به صورت نمادین و به نمایندگی از 14 پروژه برق‌رسانی به بهره‎برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ مدیر امور برق بروجرد گفت: برق‌رسانی به این روستا با صرف اعتبار 62 میلیون تومان انجام شده است.

خسروی افزود: قرار است 11 خانوار در روستای جدیدالاحداث سبزآباد بروجرد اسکان یابند.

وی گفت : دو پروژه روشنایی معابر شامل تکمیل بلوار پیامبر اعظم(ص) و بلوار دسترسی به شهرک غرب و تبدیل شبکه کابل مسی به کابل خود نگهدار به طول 50 کیلومتر از جمله 14 پروژه افتتاح شده امور برق بروجرد در هفته دولت است.

مدیر امور برق بروجرد افزود: نصب قریب به 400 چراغ در 20 روستا و بهینهسازی خط 20 کیلو ولت مسیر جاده خرم آباد از جمله دیگر پروژههای افتتاح‌شده شرکت برق این شهرستان در هفته دولت است.

خسروی گفت: در مجموع یک‌هزار و 830 میلیون تومان از محل اعتبارات شرکت توزیع برق استان لرستان به منظور اجرای 14 پروژه افتتاح شده در هفته دولت در شهرستان بروجرد هزینه شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برخی سرفصلهای کاری امور برق بروجرد تا پایان امسال اشاره کرد و افزود: کمتر از 10 کیلومتر باقی مانده از شبکه برق فشار ضعیف این شهرستان تا پایان شهریور ماه امسال به کابل خود نگهدار تبدیل میشود.

مدیر امور برق بروجرد گفت: به این ترتیب تا پایان شهریور ماه شبکه برق‌رسانی این شهرستان پس از شهرستانهای خرم آباد و الشتر به عنوان سومین شهرستان استان لرستان به کابل خودنگهدار تبدیل میشود.

خسروی افزود: نصب قریب به 1500 دستگاه کنتور هوشمند دیجیتال برای مشترکان کشاورزی و صنعتی با مصارف سنگین به منظور قرائت از راه دور تا پایان امسال در دستور کار شرکت برق بروجرد قرار دارد.

وی برق‌رسانی به روستای آقبلاغ که تبدیل آن به یک کمپ گردشگری در دستور کار مسئولان مربوطه قرار دارد را یکی دیگر برنامههای شرکت برق بروجرد در سال جاری برشمرد وگفت: ساماندهی روشنایی معابر گلزار شهدای منطقه گوشه و برق رسانی به مناطق مختلف توسعه شهرکهای اطراف شهر دیگر برنامههای این شرکت تا پایان امسال است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.