آتش سوزی بامداد امروز بیمارستان اعصاب و روان رازی تبریز منجر به فوت یک نفر و مصدومیت35 بیمار بستری در این مرکز درمانی شد.

1 کشته و 35 مجروح در آتش سوزی بیمارستان رازی تبریز

  به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان؛ جلیل ستاری معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز  گفت: در این حادثه که ساعت 1:37 بامداد امروز، اتفاق افتاد، یکی از بیماران که به علت عفونت تحت درمان بوده، دچار خفگی ‌شد و علی‌رغم اقدامات احیائی، جان خود را از دست داد.

وی افزود:  35 نفر از بیماران نیز دچار  دود گرفتگی شدند که تمامی این افراد توسط ماموران آتش نشانی نجات یافته و به فضای باز بیمارستان منتقل شدند که حال همه شان خوب است. 

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز وسعت آتش سوزی در بیمارستان رازی را محدود عنوان کرد و یادآور شد: این آتش سوزی به دلیل دود غلیظ و فضای محدود منجر به تلفات جانی شد. 

وی ادامه داد: علاوه بر مصدومان حادثه، تعداد چهار نفر از ماموران آتش نشانی نیز دچار مصدومیت شدند. 

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: گزارش نهائی این حادثه تا ساعات آینده مشخص و اعلام می شود. 



انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
تمام اینترنت مخابرات بیمارستان واداره های مهم را قطع کنید ،وامواج شی هوا دکمه ماهواره را روشن کنید تا ماهواره جی پی اس وغیره از بین رود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
هرچه بگندد نمکش میزنند/ وای به روزی که بگندد نمک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
همزمان با روز بزرگداشت حکیم رازی بیمارستان رازی آتش گرفت