افشای اطلاعاتی جدید از تعقیب و گریز هولناک یک نوجوان سیاهپوست بدست پلیس آمریکا + فیلم و تصاویر

افسران پلیس تگزاس آمریکا به یک نوجوان سیاه پوست غیرمسلح، 16 بار تیراندازی کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل، وکلای "کِستون چارلز،" نوجوان سیاه پوستی که پیشتر در تگزاس آمریکا هدف تیراندازی افسران پلیس قرار گرفت، اعلام کردند وی در زمان تیراندازی غیرمسلح بود و با وجود تسلیم شدن، نیروهای پلیس 16 بار به سمت او تیراندازی کردند. 

وی در زمان تعقیب و گریز بوسیله افسران پلیس در دسامبر 2013 (دی 92)،  15 سال داشت. در آن زمان پلیس اعلام کرده بود چارلز در شهر "براونزویل" در تگزاس به سمت افسران اسلحه گرفته و سپس گریخته است. بعدها آشکار شد که این اسلحه یک "تفنگ بی بی" بوده است.

این درحالیست که تصاویر جدید که در اختیار "نیویورک دیلی نیوز" قرار گرفته است، نشان داد این نوجوان در زمان تعقیب و گریز به هیچ وجه مسلح نبوده و حتی با شنیدن صدای تیراندازی تسلیم شده است. پس از آنکه این نوجوان تفنگ خود را بر زمین انداخت و دستان خود را به نشانه تسلیم روی سرش گذاشت، نیروهای پلیس سه تیر دیگر به سمت او شلیک کردند.

چارلز گفت: من دستانم را بالا بردم؛ اما آنها باز هم به شلیک ادامه دادند.

تیراندازی پلیس باعث شد این نوجوان سه هفته در کما به سر ببرد و تحت عمل جراحی قرار گیرد. وی همچنین در مقابل دادگاه خانواده اعتراف کرد که یک تفنگ جعلی در دست داشته است. چارلز همچنین گفت بخاطر نجات زندگی اش از دست پلیس فرار کرده است.

این درحالیست که تحقیقات پلیس نشان داد این افسران رفتار مناسبی داشته اند. تحقیقات همچنین نشان داد فقط یکی از افسران به سمت نوجوان تیراندازی و کل خشاب خود را خالی کرده بود. 

این افسر هرگز برای چنین رفتاری تنبیه نشد. وکلا و خانواده چارلز اعلام کردند این فیلم ادعاهای مربوط به اینکه این نوجوان نیروهای پلیس را تهدید کرده است، رد می کند. وکلا همچنین اعلام کردند چارلز در یک درگیری خیابانی فقط به سمت یک پسر نشانه گیری کرده و زمانی که با نیروهای پلیس مواجه شده پا به فرار گذاشته است. هنگام تیراندازیِ پلیس هم تسلیم شده است.

افشای اطلاعاتی جدید از تعقیب و گریز هولناک یک نوجوان سیاهپوست بدست پلیس آمریکا+ تصاویر و فیلم
افشای اطلاعاتی جدید از تعقیب و گریز هولناک یک نوجوان سیاهپوست بدست پلیس آمریکا+ تصاویر و فیلمافشای اطلاعاتی جدید از تعقیب و گریز هولناک یک نوجوان سیاهپوست بدست پلیس آمریکا+ تصاویر و فیلم
افشای اطلاعاتی جدید از تعقیب و گریز هولناک یک نوجوان سیاهپوست بدست پلیس آمریکا+ تصاویر و فیلم

افشای اطلاعاتی جدید از تعقیب و گریز هولناک یک نوجوان سیاهپوست بدست پلیس آمریکا+ تصاویر و فیلم





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار