اصفهان؛

میزبانی نصف جهان از دانشجویان فارسی زبان خارجی

جمعی از دانشجویان فارسی زبان خارجی ، از 43 کشور جهان میهمان نصف جهان شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر آموزش بنیاد سعدی گفت: 210 دانشجوی خارجی از کشورهای اروپایی،آفریقایی و آسیایی در بازدیدی سه روزه از این کلانشهر گردشگرپذیر ، با ارکان فرهنگی و اجتماعی این شهر آشنا می شوند.
عباس نجار افزود: بازدید از مجموعه فرهنگی مذهبی تخت فولاد و پل های تاریخی خواجو و سی و سه پل ،کلیسای وانک، میدان امام، چهلستون و مرکز همایش های بین المللی امام خامنه ای ازجمله برنامه های سفر این گردشگران از شهر تاریخی اصفهان است.
وی کلانشهر اصفهان را از نگاه گردشگران، پژوهشگران و اندیشمندان خارجی شهری لایه لایه به لحاظ تاریخی، فرهنگی وهنری بیان کرد و افزود: شهرداری اصفهان تلاش می کند با احیای بافت های فرهنگی و هنری آن، اصفهان را بیش از پیش به عنوان شهری خلاق به دنیا معرفی کند.
میزبانی نصف جهان از دانشجویان فارسی زبان خارجی
مدیر آموزش بنیاد سعدی گفت: هشتاد و سومین دوره آموزشی دانش افزایی با حضور 210 دانشجوی خارجی از 43 کشور در رشته های مختلفی همچون زبان و ادبیات فارسی، شرق شناسی و ایران شناسی با هدف آموزش و تقویت زبان و ادبیات فارسی از 12 مردادماه به مدت یک ماه آغاز شده که سفر سه روزه به اصفهان جزئی از برنامه تفریحی و گردشگری این دانشجویان است.
مسئول برگزاری دوره دانش افزایی با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان، دانشگاه اصفهان و بنیاد سعدی میزبانی این مهمانان خارجی را در این سه روز بر عهده دارند عنوان کرد: محل اسکان و پذیرایی از این دانشجویان در دانشگاه اصفهان است و شهرداری اصفهان میزبانی آنان را در بخش گردشگری و ارائه خدمات تفریحی بر عهده دارد.
وی ادامه داد: بازدید از اماکن تاریخی، گردشگری و تفریحی شهر اصفهان همچون مجموعه فرهنگی مذهبی تخت فولاد، پل های تاریخی، کلیسای وانک، میدان امام، چهلستون و مرکز همایش های بین المللی امام خامنه ای از اهم برنامه های این سفر سه روزه است.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار