اصفهان؛

علی کریمی در رادار اینتر میلان

یک منبع خبری ایتالیایی مدعی شد که این باشگاه مطرح فوتبال ایتالیا 2 بازیکن جوان را برای پیوستن به این تیم در سالهای آتی زیر نظر گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، 2گزینه اصلی نرآتزوری رودریگو کایو و علی کریمی هستند. اولی مدافع میانی سائوپائولو و تیم زیر 23 ساله‌های برزیل است که اخیراً در ریو با این تیم به قهرمانی المپیک رسید و یکی از آینده‌دارترین بازیکنان برزیلی به حساب می‌آید. این بازیکن با وجود علاقه باشگاههای اروپایی به او همچنان در زادگاه خودش به فوتبال ادامه می‌دهد. دیگر بازیکن مدنظر اینتر علی کریمی، هافبک ایرانی و فعلی دینامو زاگرب و سابق سپاهان است که از نظر این رسانه ایتالیایی این تیم کروات مکان خوبی برای پرورش استعدادهای جوان محسوب می‌شود.
اینتر البته درصدد جذب فوری کایو و کریمی نیست بلکه این 2 گزینه را برای سال آینده مدنظر قرار دارد. اولویت باشگاه ایتالیایی در حال حاضر تقویت کادر فعلی فرانک دی بوئر است و آخرین سهمیه بازیکنان خارجی این تیم در فصل جاری هم به دیگر برزیلی قهرمان المپیک یعنی گابریل باربوسا اختصاص خواهد یافت.
طبق ادعای این سایت نزدیک به اینتر اما این غول بزرگ فوتبال ایتالیا جذب علی کریمی را برای فصول آتی در دستور کار خود دارد و از این بازیکن ایرانی غافل نخواهد شد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار