قزوین؛

افتتاح ۳۵ پروژه عمرانی در بخش رودبار الموت غربی

همزمان با هفته دولت 35 پروژه عمرانی در بخش رودبار الموت غربی به بهره برداری می رسد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ به گفته بخشدار الموت غربی ، برای اجرای این پروژه ها  ۲۴ میلیارد ریال هزینه شده است.

اکبر رحمتی افزود: طرح بهسازی معابر روستاهای کاکوهستان و حسن آباد ، شبکه آب شرب وخط انتقال آب روستای لات ، واحدهای مسکونی مرکز بهداشت رازمیان ، فاز یک بهسازی و آسفالت جاده یارود و سفیدآب و گرمک از جمله پروژه های قابل افتتاح در این بخش است که برای اجرای آنها اعتباری افزون بر ۱۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: با بهره برداری از این طرح ها زمینه بهره مندی ۵ هزار و ۵۰۰ خانوار از مزایای طرح های عمرانی فراهم می شود.

رحمتی با اشاره به حجم عملیات اجرا شده در این طرح ها گفت: با اجرای این طرح ها ۴ هزار و ۴۰ متر مربع آسفالت معابر ، ۳ کیلومتر بهسازی راه روستایی و ۹ کیلومتر خط انتقال آب انجام و ۳ واحد مسکونی ساخته شده است .

بخشدار الموت غربی یادآور شد : 29 پروژه دیگر هم  با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 500 هزار ریال از محل منابع دهیاری ها در بخش الموت غربی مورد بهره برداری می گیرد .

رحمتی گفت : با اجرای این پروژه ها که در بخش های سنگ فرش ، زیرسازی و مخلوط ریزی ، بازگشایی معابر ، دیوارکشی ، احداث غسالخانه و جدول گذاری معابر است ساکنان ۲۴ روستا از مزایای اجرای آن بهره مند میشوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.