ارومیه؛

نشست هیئت پایگاه شهیدبهشتی شبکه بهداشت و درمان

نشست هیئت پایگاه شهید بهشتی شبکه بهداشت و درمان با محوریت اقتصاد مقاومتی و امر به معروف و نهی از منکر برگزار گردید.

به گزارش    خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،حجت السلام ایمانی امام جماعت شبکه ضمن اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: تاکید بر تحقق شعار سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در حوزه امر به معروف و نهی از منکر یک مطالبه از همه مسئولان و مردم می باشد که در این راستا باید مصداق های مرتبط با این بخش شناسایی و احصاء شود.

ایمانی افزود: اقتصاد مقاومتی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر در چارچوبی مشخص و تدوین شده که همه ما بخصوص بسیجیان علاوه بر عمل باید پیگیری های لازم را در این خصوص انجام دهیم.

وی تاکید نمود: برای تحقق اقتصاد مقاومتی ضرورت دارد تا با استفاده از ظرفیتهای موجود، گفتمان سازی در سطح جامعه را رونق دهیم . همانطور که از بدو اسلام ائمه اطهار (ع) تاکید نمودند امر به معروف و نهی از منکر نمائید تا جامعه عاری از هرگونه فساد باشد.

حجت الاسلام ایمانی تصریح کرد: پیام و کلامی که بر پایه صداقت، سلامت و شفافیت باشد در مخاطب تاثیر مطلوبی خواهد گذاشت و این پیام از سوی مردم پذیرفته می شود.

ایمانی ادامه داد:در اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه قوانین و مسیر روشن و مشخصی وجود دارد و مجموعه بسیجیان و پایگاهها برای فراهم سازی زمینه تحقق و اجرای قانون امر به معروف و نهی از منکر تلاش مضاعفی از خود نشان دهند .

وی در پایان برای عمومی شدن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر افزود: در صورتی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به جایگاه خود می رسد که مردم و بخصوص بسیجیان در این زمینه حضور گسترده داشته باشند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.