زاهدان؛

کسب145 مدال طلا توسط ورزشکاران سیستان وبلوچستان

ورزشکاران سیستان و بلوچستان 145 مدال طلا در رقابت های انفرادی کشور کسب کردند

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: ورزشکاران سیستان و بلوچستان در رشته ها و رقابت های انفرادی کشور در سال گذشته 555 مدال بدست آوردند که 145 مدال آن طلا بوده است.

حسین ثوری به مناسبت هفته دولت در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه در زاهدان به موفقیت های جوانان ورزشکار استان در دو سال گذشته در میدان رقابت های کشوری اشاره کرد و گقت: کسب 555 مدال در سال 94 در مقایسه با سال پیش از آن از رشد 478 درصدی برخوردار است.
وی بیان کرد: اعزام ورزشکاران سیستان و بلوچستان به رقابت های قهرمانی کشور از 133 نفر در سال 93 با رشد 151 درصدی به 334 نفر در سال گذشته رسیده است.
وی افزود: ورزشکاران سیستان و بلوچستان 9 مدال قهرمانی در رقابت های کشوری در سال 94 بدست آوردند که رشد 100 درصدی نسبت به مدت مشابه سال 93 را نشان می دهد.
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با اشاره برگزاری برنامه ها و جشنواره های فرهنگی ورزشی در استان گفت: 651 مورد برنامه در قالب جشنواره، همایش، مسابقات همگانی روستایی و عشایری در سال 94 برگزار شده است.
ثوری با اشاره به تعداد ورزشکاران سازمان یافته گفت: 36 هزار و 349 ورزشکار سیستان و بلوچستان در سال گذشته سازمان دهی شدند.
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار