از ضعف‌های اعتقادی تا ولی‌نعمتان دانشگاه آزاد اسلامي

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: عمده مشكلات كشور به دليل ضعف اعتقادی است.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی عسگری معاون پارلمانی دانشگاه آزاد در مراسم گرامیداشت هفته دولت و تجلیل از کارکنان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب که بعد از ظهر امروز (چهارشنبه 3 شهریور) در سالن آمفی تئاتر دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی این واحد دانشگاهی برگزار شد، با بیان عمکرد مثبت دولت گفت: هفته دولت به يمن وجود شهيدان بزرگواری چون بهشتی، باهنر و رجايی گرامی داشته می شود و اميد است كه دولتمردان با الگو قرار دادن آنها راه درست خدمت به مردم را در پيش گيرند. 

وی با اشاره به علت عمده مشكلات كشور گفت: عمده مشكلات كشور به دلیل ضعف نظارت اعتقادی است و نظارت های از نوع شورای عالی نظارت كشور، کمیسیون اصل 90، ديوان محاسبات، سازمان حسابرسی دولتی برای فردی كه حضور خدا را در انجام عملكرد خود نمی بيند، هيچ تاثيری ندارد.

عسگری با اشاره به اينكه مردم ولی نعمت دولتمردان هستند، افزود: در دانشگاه آزاد اسلامي، دانشجويان قشر مهمي از جامعه محسوب شده و ولی نعمت دانشگاهیان به حساب می آيند. ما بايد تلاش كنيم كه همواره دانشجويان رضايت كافی از استادان و مسئولان دانشگاه داشته باشند.

وی با اشاره به شکایت یک دانشجو در همین زمینه گفت: یکی از دانشجویان دانشگاه آزاد شکایت کرده بود که درس متون کلاسیک 4 را شش بار با یک استاد گذرانده به طوری که این استاد او را هر بار مردود می کرده و به این دانشجو می گفته من از تو خوشم نمی‌آید و تو باید تا آخر عمر این واحد را بگذرانی. پس از بررسی‌های صورت گرفته ریشه این موضوع را پیدا کرده و فهمیدیم که این دانشجو در یکی از جلسات کلاس با مزاح و تمسخر اشتباه استاد را تصحیح کرده و همین باعث می‌شود وی هر ترم به این دانشجو نمره زیر 10 و مردودی دهد. باید سعی کنیم مانع بروز اتفاقات از این دست شویم.

وی با اشاره به روش‌های فکری و مدیریتی اظهار کرد: همان طور که روش‌های مدیریتی در اجرا با هم متفاوت هستند، تفکرها نیز با هم فرق داشته و بر عملکرد و نحوه مدیریت تاثیر می‌گذارند. از این رو مدیریت نباید بر مبنای روش‌های دینامیکی و ارگانیکی در کشور ما اجرایی شود بلکه مدیریت باید به شیوه اسلامی صورت گیرد.

شمس رئیس دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب در ادامه مراسم با تقدیر از کارمندان این دانشگاه گفت: پرسنل و کارمندان واحد تهران جنوب از جمله بهترین و نمونه‌ترین کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی بوده و این موضوع باعث پیشرفت و ارتقای واحد در بین سایر واحدهای دانشگاهی شده است.

وی در ادامه گفت: با فعالیت این کارمندان نمونه دانشگاه آزاد تهران جنوب رشد و ارتقا بسیاری داشته تا جایی که این دانشگاه در آستانه تجمیع بوده و تعداد رشته‌های تحصیلات تکمیلی  این دانشگاه در حال افزایش است.

رئیس دانشگاه آزاد تهران جنوب با بیان وظیفه دانشگاه در قبال کارمندان گفت: دلم می‌خواهد روح عدالت در این دانشگاه حاکم شده و فضای امن و آرامی برای کار وجود داشته باشد و کارمندان با آرامش و علاقه به محل کار خود مراجعه کنند. آنچه که کارمندان در ازای کار خود دریافت می‌کنند به هیچ وجه جبران زحمات معنوی آن ها نبوده و تلاش ما بر این است که هیچ کدام از پرسنل دلخوری و ناراحتی نداشته باشند.

وی ادامه داد: دانشگاه نیز باید نگران وضع معیشت کارکنان خود باشد زیرا اگر کارکنان رفاه خوبی نداشته و با ناراضیتی فعالیت کنند، نتیجه آن در عملکرد دانشگاه تاثیر منفی می‌گذارد.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از کارمندان نمونه واحد تهران جنوب با اهدای لوح قدردانی و هدیه تجلیل شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار