چاپ 5 درصد مازاد کتاب‌های درسی در سال تحصیلی آینده

رییس سازمان پژوهش و برنامه‌‌ریزی کتاب‌های درسی از چاپ کتاب‌های در سی بیش از 5 درصد برای سال تحصیلی آینده خبر داد.

محی‌الدین بهرام محمدیان‌ رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی درسی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ،
 با بیان اینکه در تولید و توزیع کتاب‌های درسی نهایت توجه و برنامه‌ریزی به کار گرفته شده گفت: بر اساس آماری که استان‌های سراسر کشور به سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی ارائه دادند تعداد چاپ کتاب‌های درسی تعیین شده است.

وی بیان کرد: تمامی دانش‌آموزانی که به طور الکترونیکی پس از ثبت‌نام در سامانه سنا نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی اقدام کردند با آغاز فرایند توزیع برای سال تحصیلی آینده کتاب‌ها را دریافت می‌کند.

 محمدیان‌ با بیان اینکه برای اطمینان خاطر دانش‌آموزان تعداد بیشتری کتاب درسی چاپ شده گفت: بیشتر از 5 درصد نیاز دانش‌آموزان،کتاب چاپ شده است. 

رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: با توجه به اینکه در بحث هدایت تحصیلی تعداد متقاضیان رشته تجربی افزایش یافته است لذا امکان کمبود کتاب‌های درسی وجود داشته و تمهیدات لازم برای تأمین آن در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: با توجه به تمهیدات انجام شده هیچگونه کمبود کتاب‌ درسی برای دانش‌آموزان در کشور وجود ندارد.

گفتنی است فرایند توزیع کتاب‌های درسی از  15 شهریور ماه آغاز شده و با توجه به منطقه زندگی افراد در مواردی‌ با تأخیر یک الی دو روزه کتاب‌ها توزیع می‌شود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار