زاهدان؛

آموزش های تخصصی، راه گشا واثرگذار

آموزش های تخصصی بر پایه کارآفرینی می تواند راه گشا و اثر گذار باشد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛معاون هماهنگی و اموراقتصادی ومنابع استاندارسیستان وبلوچستان گفت: سیستان ظرفیت ها و پتانسیل هایی دارد که در سال های گذشته اگر درست، به جا و به موقع از آن ها بهره برداری می شده است اکنون وضعیت فعلی کارواشتغال شاید بسیار بهتر می بود.

دکتر زهرا اربابی که در آئین افتتاح و بهره برداری ازمرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی زابل سخن می گفت، ادامه داد: مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی می تواند بعنوان یک متولی پرتوان در امر کارآفرینی و آموزشهای علمی مثمر ثمر باشد.
وی بابیان اینکه جهاددانشگاهی باتوجه به کارایی که از خود نشان داده است از توانایی خوبی برخوردار است، افزود: این نهاد توانابی این را دارد که در کنار سایر دستگاهها و با یاری رساندن به آنها حک شدن منطقه محروم را از پیشانی این خطه بردارد.
وی ادامه داد: دولت با تمام توان درجهت خدمت رسانی به مردم در استان سیستان و بلوچستان گام برداشته، به گونه ای که این اقدامات نه تنها برکسی پوشیده نیست بلکه برای همگان قابل لمس می باشد.
وی با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم باید در اولویت کارهای تمامی مدیران باشد، بهره برداری ازطرحها وپروژه های متعدد در گوشه و کنار استان پهناور سیستان و بلوچستان در هفته دولت را نمونه ای از توجهات دولتمردان به مردم این استان و در راستای خدمت رسانی به آنها، عنوان کرد.
انتهای پیام/گ
برچسب ها: آموزش ، تخصصی ، راه گشا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار