یزد؛

برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب

نمایشگاه عفاف و حجاب در خویدک یزد برگزارمی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛ملیحه ارشادی نسب مسئول گروه های جهادی حضرت رقیه(س)گفت: این نمایشگاه با غرفه های سازمان بندی شده بحث های بصیرتی را در موضوعاتی چون تهاجم فرهنگی، فرهنگ خانواده، معرفی کتاب و با حضور مشاوران برجسته مطرح کرده که ضمن توصیح، به سوالات بازدید کنندگان نیز پاسخ داده خواهد شد.
 
 
ارشادی نسب افزود: محصولات اداری و لوازم تحریر که همگی ساخت داخل بوده و به نقش های ایرانی اسلامی مزین شده اند، با هدف معرفی محصولات داخلی و حمایت از تولید ملی، در اختیار بازدید کنندگان قرار خواهد گرفت.
 
مسئول گروه های جهادی حضرت رقیه(س) ادامه داد: در این نمایشگاه و نیز سایر برنامه های گروه به ویژه برنامه های درون گروهی از حضور طلبه های خواهر و حجت الاسلام متوسل از اساتید برجسته دانشگاه و مشاور استان بهره جسته ایم تا ضمن ارائه بهترین محتوای فرهنگی به مردم، فرصتی مناسب در راستای تعالی روح و خود سازی را در اختیار جهادگران قرار دهیم.
 
 ارشادی نسب گفت: برگزاری همایش های تخصصی مشاوره ازدواج، با هدف آشنایی خانواده ها با آسیب های زندگی زناشویی و نیز اهمیت ازدواج جوانان را برای مجردین و متآهلین روستا در دستور کار داریم، در تلاشیم تا با تأکید بر اجرای صحیح و پرمحتوای برنامه های فرهنگی گامی هرچند کوچک در رشد و سلامت فرهنگی منطقه برداشته باشیم.
 
وی خطرات اجتماعی چون اعتیاد و گرایش به ماهواره را یکی از جدی ترین تهدید ها علیه خانواده های روستایی برشمرد و گفت: با حضور مشاور برجسه مرتضی جمالی، معاون دفتر نهاد رهبری دانشگاه فنی، از سوی این گروه جهادی در بین اهالی روستای خویدک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.