کرمانشاه؛

رقابت های دو ومیدانی در کرمانشاه

رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان استان کرمانشاه با شرکت تیم‌هایی از سراسر استان در دو مجموعه ورزشی آزادی و 15 خرداد و در دو بخش دختران و پسران با شرکت بیش از 80 ورزشکار برگزار شد.

در گروه پسران تیم‌های از شهرستان‌های کرمانشاه، قصرشیرین، سنقروکلیایی، صحنه و اسلام آبادغرب حضور پیدا کردند و در ورزشگاه آزادی در مواد مختلف دو و میدانی به رقابت پرداختند.
در این مسابقات تیم‌های شهرستان سقروکلیایی، قصرشیرین، کرمانشاه و اسلام آبادغرب در جایگاه های اول تا چهارم قرار گرفتند.
فراز مویدی از شهرستان سنقر وکلیایی، علی قنبری از کرمانشاه، امیریان از سنقروکلیایی، محمدجواد صفری از اسلام آبادغرب، شهاب بهرامی از صحنه، فرید سپهری از قصرشیرین، سبحان قزوینه از صحنه و مهدی پرورش از کرمانشاه هشت ورزشکار برتر گروه پسران بودند که نیمه نخست شهریور ماه به مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور اعزام می‌شوند.
مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان استان در گروه دختران نیز به میزبانی ورزشگاه 15 خرداد برگزار شد و در پایان تیم‌های کرمانشاه و قصرشیرین عناوین اول و دوم را بدست آوردند.
برترین‌های این دوره از مسابقات در گروه دختران و پسران نیمه نخست شهریور ماه امسال به مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان کشور در مشهدمقدس اعزام خواهند شد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.