اردبیل؛

برطرف شدن مشکلات واحدهای تولیدی در اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با بررسی‌های تخصصی و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده مشکلات ۹ واحد تولیدی و صنعتی استان اردبیل برطرف می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سیدحامد عاملی در کمیته تخصصی امور بانکی به منظور رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل اظهار داشت: برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری بایستی تلاش ویژه‌ای برای آمادگی و تقویت و حمایت از واحدهای تولیدی نیمه فعال، راکد و طرح‌های بالای 60 درصد داشته باشیم که این مهم حتما باید همراه با پیشرفت فیزیکی باشد تا تلاش‌های انجام شده در این راستا به نتیجه موفقیت‌آمیزی برسد.

وی افزود: رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی برای پرداخت تسهیلات، رونق تولید و تسریع در روند بررسی و پرداخت سرمایه در گردش به واحدهای صنعتی راکد و نیمه فعال استان امری مهم و ضروری در راستای تولید و استغال در اردبیل بوده و باید مورد توجه باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: واحدهای تولیدی که با کمتر از ظرفیت خود به فعالیت می‌پردازند نیازمند حمایت بیشتری هستند و باید مسائل و مشکلات در این‌باره بررسی شود و پس از تبادل نظرات باید تصمیم نهایی اتخاذ شود.

عاملی بیان کرد: مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی مشکل‌دار در کمیته فرعی و کمیته اصلی در ستاد تسهیلات برای رونق واحدهای تولیدی مطرح و بررسی شده تا نسبت به رفع مشکلات آن‌ها تصمیمات لازم گرفته شود. باید راه‌حل‌های بسیاری را برای رونق اقتصاد به کار ببریم تا در کنار اشتغال‌زایی زمینه‌ساز بهبود وضعیت اقتصادی شویم و بایستی حمایت از واحدهای تولیدی تا حد امکان انجام شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: تشکیل کمیته تخصصی برای رسیدگی به امور بانکی به منظور رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی بوده که در این زمینه مشکلات 9 واحد تولیدی بررسی و راهکارهای رفع آنها ارائه شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.