اصفهان؛

از دو کتاب با موضوع دفاع مقدس در شهرضا رونمایی شد

مراسم رونمایی از دو کتاب با موضوع دفاع مقدس با حضور جمعی از مسئولان، فرهنگیان و علاقه مندان به فرهنگ و هنر در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،در این آئین که شامگاه دوشنبه در محل تالار شهید مدرس شهرستان شهرضا برگزار شد، کتاب های "تا بوسه بر خاک وطن" و "ستاره اما بر خاک" رونمایی شد.
کتاب تا بوسه بر خاک وطن به همت حاج نورالدین بحرینی از فرماندهان دفاع مقدس گردآوری شده است.
کتاب "ستاره اما برخاک" شامل زندگینامه شهید احمد میرکاظمی به همت خانم منصف نوشته شده و کتاب "تا بوسه بر خاک وطن"، مجموعه ای از خاطرات آزادگان شهرضایی است.
این دو کتاب با هدف افزایش سطح آگاهی مردم نسبت به شرایط موجود در دوران جنگ تحمیلی، یاد آوری سختی های دوران اسارت آزادگان و انتقال آن ها به نسل جوان گردآوری شده است.
در این مراسم معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: امنیت حاکم بر جامعه را مدیون خون شهدا، جانبازان، آزادگان ورزمندگان هستیم.
حجت الاسلام امیر ارزانی تصریح کرد: یکی از مهمترین ویژگی های آزادگان رشادت و صبوری بوده که توانستند10سال در دوران اسارت از آرمان های انقلاب دفاع کنند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان شهرضا گفت: این مراسم با هدف تجلیل از آزادگان شهرضایی و پاسداشت جانفشانی های این عزیزان در دوران دفاع مقدس برگزارشد.
محمدعلی جعفری تصریح کرد: این مراسم، پنجمین برنامه از سلسله برنامه های شب خاطره آزادگان شهرضا بوده که از سال گذشته تا کنون برگزارشده است.
در این مراسم از آزادگان شهرضایی تجلیل شد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.