مورینتس: ستارگان لالیگا فرصت خوبی برای آشنایی با فوتبال ایران دارند

مهاجم سابق رئال مادرید گفت: آشنایی چندانی با فوتبال ایران ندارم اما امیدوارم پس از بازی با ستارگان ایران، بازیکنان بیشتری از کشور شما به لالیگا بیایند.

فرناندو مورینتس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره حضور تیم ستارگان لالیگا در ایران بیان کرد: من آشنایی چندانی با ایران نداشتم اما امنیت ایران برایم جالب است و خوشحال می شوم که بیشتر با کشور شما آشنا شوم.مورینتس: ستارگان لالیگا فرصت خوبی برای آشنایی با فوتبال ایران دارند

وی درباره شناخت از فوتبال ایران، گفت:  شناخت چندانی از فوتبال ایران ندارم اما دیدار پنج شنبه فرصت خوبی برای آشنایی با فوتبال ایران است. در این 2 روز سعی می کنم با فضای فوتبال در کشور شما بیشتر آشنا شوم.

مورینتس ادامه داد: از بین بازیکنان ایرانی، جواد نکونام را به خوبی می شناسم. دوست دارم پس از انجام بازی با ستارگان ایران، بازیکنان بیشتری از کشور شما در لالیگا به میدان روند. 

مهاجم سابق رئال مادرید در پایان درباره ارزیابی خود از آینده فوتبال ایران با توجه به درخشش ملی پوشان کشورمان در جام جهانی 2014، اظهار کرد: به نظر من فوتبال ایران جای پیشرفت زیادی دارد و امیدوارم روند پیشرفت فوتبال ایران تداوم یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار