مقانلو:

ما مدیون مردم هستیم/کاش بی حرمتی نمی شد

بیژن مقانلو سرمربی تیم اعزامی تکواندو کشور گفت:مسئولیت این ناکامی را کاملا به عهده می گیرم و از مردم عزیزمان معذرت خواهی می کنم و امیدوارم که بنده حقیر را به خاطر این ناکامی ببخشند.

مقانلو : ما مدیون مردم هستیم / کاش بی حرمتی نمی شدبیژن مقانلو سرمربی تیم اعزامی تکواندو کشور که به همراه تیم در ریو به سر می برد، در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: 

من مسئولیت این ناکامی را کاملا به عهده می گیرم و از مردم عزیزمان معذرت خواهی می کنم و امیدوارم که بنده حقیر را به خاطر این ناکامی ببخشند ، ما یاد گرفته ایم که در مواقع شکست باید پاسخگو باشیم چون این را می دانیم که ملت گردن ما حق دارند و ما همیشه مدیون آنها هستیم.


وی ادامه داد :کوتاهی از بنده حقیر بوده که موفقیتی کسب نشد و سخت است که بعد از دو سال و نیم تلاش، نتیجه لازم را کسب نکردیم ولی المپیک میدان بزرگی است و در این آوردگاه جهانی خیلی از قهرمانان رنک 1 و 2 جهان نتوانستند موفق شوند ولی هیچوقت در صفحه های اجتماعی شان حرف ناپسندی زده نشد و به خانواده هایشان بی احترامی نشد.

مقانلو با دلخوری از توهین هایی که در صفحات اجتماعی به وی و کادر فنی شده، بیان داشت : توقع داشتم حداقل به حرمت دو سال و نیم گذشته و به حرمت مردمی که همراه ما بودند، بی احترامی نمی شد و در پیج های شخصی مان به خانواده هایمان و بعضی از هم میهنان عزیزمان توهین نمی شد. انتظارم داشتم که حرمت قائل می شدند و مطالب ناپسند را در صفحات شخصی مان ارائه نمی کردند که باعث ناراحتی خانواده هایمان و دلسردی ما شود.


سعی کردم انجام وظیفه کنم/

سرمربی تیم اعزامی تکواندو تصریح کرد : به هر حال اینجا المپیک است و میدان بزرگی و کسی که کامل کامل است نتیجه کسب می کند شاید بنده نوعی کامل نبودم و باید بیشتر سعی کنم که کامل شوم و این مستلزم این است که من خودم را بیشتر کنکاش کنم که بتوانم توانمندتر باشم و پا به میادین بزرگتری بگذارم ولی تا جایی که از دستم برآمد سعی کردم که در این دو سال و نیم گذشته انجام وظیفه کنم و دل مردم عزیزم  را شاد کنم.


وی افزود : جا دارد از رئیس محترم فدراسیون تکواندو تشکر کنم که در این مدت تا جای ممکن توانست همه امکانات را فراهم کرد و در اختیار ما گذاشت و همچنین تشکر می کنم از کلیه افرادی که در این چند وقت یار و یاور ما بودند و به ما دلگرمی دادند و همیشه پشتیبان ما بودند.

مقانلو خاطرنشان کرد :ر این روزهای سخت است که دوست و دشمن مشخص می شود، در هر صورت از مردم عزیزم معذرت می خواهم. 
 

سرمربی تیم تکواندو یادآور شد :ای کاش یکدیگر را در یک لحظه رصد نکنیم و کلی به یکدیگر نگاه کنیم .سابقه و پیشینه و خدمت های ارائه شده را در نظر بگیریم و پس از آن درباره هم نظر بدهیم .

وی افزود : به راحتی یکدیگر را قضاوت نکنیم ضمن اینکه من همیشه گفته ام که موفقیت ها مال بازیکن است و در مواقع شکست این بنده حقیر و مربیان هستیم که باید پاسخگو باشیم .

مقانلو در پایان تاکید کرد:  از مردم عزیزم پوزش می خواهم زیرا  این را میدانم که ملت به گردن ما حق دارند و ما همیشه مدیون آنها هستیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۰۳ شهريور ۱۳۹۵
اقای مغانلو باتمام احترامی که براتون قائلم اما اگه کاری کردید وظیفتون بوده در قبالش حقوق گرفتین...این شده عادت تمام مربیان ما وقتی نتیجه نمیگیرن به جای جواب دادن و دنبال این بودن که مشکل رو رفع کنن با احساسات مردم بازی میکنن و با یه عذرخواهی سروتهه همه چیز رو هم میارن...نمیخوام بگم که اونایی که توهین کردن کارخوبی میکنن..نه برعکس بی شخصیتیه خودشون رو نشون میدن...اما قبول کنید که دل مردم رو به درد اوردید...این که شما مقصرید واضحه..اما قبل از شما پولادگر و ذوالقدری باید جوابگو باشند..پولادگر 4سال پیش پشت مدال باقری معتمد و امسال هم پشت مدال کیمیا قایم شد.اما اینجا دیگه اخر خطه
آخرین اخبار