کرمانشاه؛

سارقی که به کندو زد

سارقی که کندوی زنبورعسل، وسایل دندانپزشکی و چادر ماشین سنگین را سرقت می کرد دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛ و به نقل از پایگاه خبری پلیس  فرمانده انتظامی شهرستان دالاهو از دستگیری سارقی خبر داد که به جای سرقت خودرو و منزل، کندوی زنبورعسل و وسایلی همچون دندانپزشکی، چادر ماشین سنگین  را به سرقت می برد.

 سرهنگ "علی اشرف نجفی" گفت: در پي وقوع سرقت های متعدد در سطح شهرستان، مطلع شدیم سارقی حرفه ای با هویت معلوم که مدت های مدیدی است از چنگال قانون فراری است، اقدام به این سرقت ها می کند، لذا شناسايي و دستگيری سارق يا سارقان به صورت ويژه در دستور كار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران این پلیس پس از انجام کار اطلاعاتي و ميداني محسوس و نامحسوس توانستند سارق فراری را شناسایی و در عملياتي غافلگيرانه وي را در شهر کرندغرب دستگير کنند و جهت يررسي بيشتر به مقر انتقال دهند.
فرمانده انتظامی شهرستان دالاهو  افزود: متهم 32 ساله در بازجويي هاي فنی و پليسي به هشت فقره سرقت انواع تانکر آب، پوشاک، کندوی زنبورعسل، دستگاه بتن ریز، وسایل کارگاه جوشکاری، وسایل دندانپزشکی و چادر ماشین سنگین اعتراف کرد.
سرهنگ نجفی در خاتمه تصریح کرد:: سارق پس از تشکيل پرونده و تکميل تحقيقات براي سير مراحل قانوني به  مرجع قضايي معرفي و با صدور حکم روانه زندان شد.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، سارق ، دست ، عسل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار