کرمانشاه؛

دستگیری یکی از اراذل و اوباش شناسنامه دار در کرمانشاه

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان گفت: یکی از اراذل و اوباش شناسنامه دار در کرمانشاه دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ و به نقل از پایگاه خبری پلیس رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان گفت: یکي از اراذل و اوباش شناسنامه دار که دارای پرونده قضائی مفتوحه به اتهام نزاع و درگيری و ايراد جرح عمدی بود، دستگیر شد.

 سرهنگ "محمد رستمی" اظهار داشت: در اجراي مرحله دوم طرح جامع و سراسري مبارزه با اراذل و اوباش پرسنل پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، پس از اکيپ بندی و اخذ تجهيزات و توجيه لازم با همکاری تعدادی از پرسنل يگان ويژه طرح مذکور در محل هاي ده مجنون، خيابان نقليه و ميدان آزادگان به اجرا در آمد.
وی افزود: در راستاي اجراي طرح یکي از اراذل و اوباش شناسنامه دار که داراي پرونده قضائي مفتوحه به اتهام نزاع و درگيري و ايراد جرح عمدي نیز بود، نسبت به شناسايی محل اختفاي متهم اقدامات لازم صورت گرفت.
این مقام انتظامی تصریح کرد: طي هماهنگی با مقام قضائي محل اختفاي وي مورد بازرسي قرار گرفت که نهايتاً متهم دستگير و به اداره عمليات اطلاعات منتقل شد.
سرهنگ رستمی گفت: در ادامه طرح با توجه به حضور شهروندان در فضاي سبز ميدان آزادگان با حضور محسوس و غير محسوس در محل امنيت برقرار و از حضور افراد هنجارشکن و مزاحم پاکسازی شد.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار